Gå til innhold

Dere som har barn av ulikt kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt ulike "lyster" i svangerskapene? Mtp mat altså?

Med Matilde var jeg fryktelig sunn av meg (ikke med vilje, hehe, men etter hyperemesisen så ble det liksom salat og knekkebrød som var godt og ikke drittmat) - salat til alt, knekkebrød med ost til brødmåltider og null digg.

Denne gangen derimot *stønn* - hadde jeg ikke vært så kvalm og kastet såpass mye opp hadde jeg vel sett ut som et fjell i Danmark allerede... Såååå mye mer fristende med en burger enn salat.

Hvordan har det vært med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann som var en gutt åt jeg lite, hatet sukkert og ville mest ha syrlige ting.

Med andremann som er jente hadde jeg matlyst uten like, måtte iallfall ha 4-5 måltider om dagen på slutten og åt masse godis.

Skrevet

Med guttungen hadde jeg dilla på grønne epler og grønne druer uten stein, frista mesten ikke med nammis i det hele tatt... La på meg 10 kg med ham.

Med jentungen derimot..... Hadde sååå dilla på farris, drakk litersvis hver dag, men så kom dilla på cola, sjokolade, potetgull, etc.... La på meg 15 kg med henne... Er bare så 'glad' for at jeg fikk vondt i magen, -> luft i magen, av nesten alt jeg spiste, så jeg kunne ikke spise så mye i gangen. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok lagt på meg det dobbelte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...