Gå til innhold

Endelig sover hun natten igjennom ?


hatsepsut

Anbefalte innlegg

Hurra!

Lille persille sov natten igjennom for første gang siden hun ble født (nesten 11 timer)!! Har tidligere sovet max 6 timer i strekk og det har skjedd to ganger, da hun var en dag gammel :) og natten før vi skulle på 3 ukers ferie.

Har ellers pleid å våkne 4-7 ganger i løpet av natten, og da er det bare pupp som gjelder. Har vært ganske sliten. Kanskje det ordner seg og hun sover natten igjennom. Håper ihvertfall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!

måtte du avvenne, eller gikk det av seg selv?

 

min snupp våkner fremdeles minst en gang pr natt, nå i disse forkjølelsestider blir det fort 3,4 ganger og bare pupp som gjelder...

 

vurderer nattavvenning når hun er friskere..men håper jo at det skal gå seg til på egenhånd.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Vi måtte avvenne.

Jeg evakuerte huset noen dager (sov hos min mor) så pappaen måtte ta støyten.

Det var en time med hyl og skrik første natten, faren gikk inn hvert 2-3 minutt, ga henne smukken og la henne ned hvis hun stod eller satt i sengen og sa god natt etc.

 

Har etter dette ikke ammet på natt.

Hun våkner fortsatt innimellom, men sovner igjen av seg selv nesten med en gang, må av og til inn og gi smukk. Hun har tre smukker i sengen, alltid en tilgjenngelig :)

 

Har selv ventet i det lengste på at det skulle gå seg tll på egenhånd, men det skjedde aldri, begynner i jobb om en uke, trenger å hvile etter å ha sovet max 3 time i strekk de siste 9 månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...