Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare så på følelsen av at jeg kommer til å gå over tiden..

jeg kan godt strekke meg til 5 sept..men der går grensen ;)

noen andre så har på følelsen av at de skal gå over?

ser bare ikke for meg at jeg skal føde imorgen..d er bare ikke mulig hehe,i min tankeverden hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Redorkide! Hvordan er det med deg? Håper du har det bra og jeg sender deg masse fødestøv slik at du har det snart overstått! Veit jo at du er litt nervøs for denne fødselen....

Lykke til iallefall, kanskje smån overrasker deg og titter ut på termin :-)

Skrevet

Også termin i morgen - jm sa igår at nå kunne det skje når som helst - alt var klart, menhar ikke på følelsen at noe skjer. Har heldigvis avtale med jm at hvis det ikke har skjedd noe i helga skal vi snakkes på mandag får å se hva vi kan gjøre.... Gikk maks over sist, og fødselen ble ikke noen god opplevelse for å si det slik, så er vel litt innstilt på å komme igang nå.....

Skrevet

Nå har jo jeg 25 dager igjen til termin, men har innstilt meg på at jeg går 14 dager over, akkurat som sist. :-) Orker bare ikke stresset med nedtelling og panikk, konstant behov for å kjenne etter om noe er i gang, osv... Nei, jeg tar det som det kommer og alt før 14 dager over, betraktes som en ren bonus! :-)

Skrevet

Mulig jeg husker feil, men har ikke du svangerskapdiabetes? For da skal du vel vurderes rundt terminen med å bli satt igang?

Jeg har termine idag jeg hehe..men gutten er allerede 10 dager gammel.Rart å tenke på

Ble satt igang 11 dager før pga han begynte å bli litt stor :)

Skrevet

hei sonnenschein:)

takk d går bedre egentlig..er ikke så nervøs så jeg var for en uke å to siden..har fått bearbeidet tanker å fått en del info om d som skl skje,så jeg føler meg roligere å blir mer å mer klar for hver dag,til å møte d som skal skje..derfor jeg tror at jeg går over tiden og,fordi kroppen å hjernen må bli vant med tanken ,på dette hehe..at den ennå må ha litt tid til forbereder seg ..selv om en aldri kan vite når d skjer..men d er d jeg tenker hvertfall:)

takk for støvet..d gjorde godt hehe...

skal skrive med engang jeg har sjangs ,hvordan d gikk:)

Skrevet

hesann lille meg har fødd en gutt:

har ikke diabetes..men jeg skal ha setefødsel..d var snakk om å ta vannet nerme termin,for de ville ikke at han skulle bli så stor..men nå ser d ikke ut til at d skjer m d første..å gla er jeg for d..vil at d skal skje naturlig..

du er heldig så har gutten din i armene å kan kose deg:)d skal bli så godt:)

Skrevet

åja du har sete fødsel du ja :)

Er litt lett å blande hvem som har hva her inne :)

Håper du slipper å gå så lenge over da, så du får gullet ditt snart :)

Og lykke til med fødsel :)

Skrevet

Lykke til HI! Han kommer nok ikke så lenge over tiden siden du er 3. gangs! :-) krysser fingrene for at det går kjempebra!

Skrevet

Har også termin i morgen, men lite tyder på at det skal skje noe med det aller første. Hodet er festet og jeg er klar som et egg, men har ingen fødselstegn. Spurte jordmor i går om hun kunne sjekke om jeg var moden, men fikk til svar at det var liten vits. 2. gangs fødende kan gå med 2-3 cm åpning i flere uker, så det sier lite om når fødselen er i gang. Men har det ikke skjedd noe neste torsdag så skulle kanskje strippes om jordmor hadde tid. Får virkelig håpe det skjer noe snart :-)

Skrevet

Hei redorkide!

Håper du slipper å gå over tiden.

Har lest noen av innleggene dine her på BIM og har trua på at setefødselen din kommer til å gå fint. det virker som du har blitt mye roligere i det siste og godtatt setefødselen :)

Jeg har termin om 4 dager, og det kjennes ikke ut som om noe kommer til å skje. Men det gjorde det ikke på mine to første heller. De kom da ett par dager før begge to. Så hvem vet! hehe.

PS

Må dessuten si til deg at hver gang jeg jeg leser nicket ditt, leser jeg "rekoride". hehe, kan ikke for det. det er bare enklere med rekoride.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Heihei jeg har også termin i morra og er også HELT sikker på at det ikke skjer noe med det første, så jeg har innstilt meg på dette. :)

Prøver å ikke stresse med det, det er så mye man blir bekymret for hvis man begynner å gå ned den veien der.

Jeg har lagt planer langt ut i neste uke, så får det skje det som skjer. :)

Skrevet

Ogsaa termin i morgen, men ser ikke ut til at det skjer noe her heller, gitt... Har en del maserier, da...Saa haaper inderlig.

Skrevet

hei lunatic:)

hehe ja har noen nick jeg og som jeg leser noe helt annet enn d d faktisk står..hihi;)

ja jeg er roligere nå,heldigvis..håper jeg blir rolig når d settes i gang for alvor og..liker å ha kontroll på hva som skjer..;)

ikke lenge igjen du heller da..d er spennende tid dette her..:)

lykke til du og;)

Skrevet

har jo nesten ikke hatt tegn til kynnere eller noe denne gang..har som sagt hatt et par netter med ubehagelige murringer..men d gikk fort over..

stikkninger i underlivet har jeg jo hatt en del av da.¨.å d har økt på disse dagene..jeg har vært på storsenteret nå å shoppet litt,å mens jeg gikk der så fikk jeg så inni hampen til nedpress..måtte stoppe opp flere ganger å lukke munnen for ikke å gi fra meg et hyl hehe..d var ekkelt altså..d har jeg heller ikke hatt denne gang..så d var spesiellt..

vet ikke hva d var..kanskje rumpa til babyen som kom lenger ned i bekkenet?aner ikke..

vi får krysse fingrene for at d ikke er så lenge igjen for noen av oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...