Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei Lurer på om det er noen som har et BellaBand å selge i str medium eller large til en billig penge? :-) Gjenbruk er miljøvennlig vet dere ;-) Bor i Oslo Send evt. PM
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 Dytter litt på denne i håp om at kanskje noen har en å selge? :-) Betaler frakt også om dere ikke bor i Oslo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå