Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Kommer det på mammas konto automatisk? Og skulle ikke det ha kommet idag? Jeg har ikke fått noe enda..
Kjukka Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Ja, den kommer automatisk om du har gitt NAV kontonr. ditt. Jeg fikk det på giro i noen mnd., siden de ikke hadde kontonr. mitt, og da kom det en uke eller to etter det som er normalt!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Å så kommer det mnd. etter barnet er født. Man får ikke for første mnd.
sullemor Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Ikke si det med sikkerhet at du får det helt automatisk. I teorien skal du få det automatisk. Jeg havnet derimot utenfor systemet tydeligvis. Fikk ikke noe utbetalt før 9 mnd etter fødelen. Da fikk jeg etterbetalt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 De har vel kontonr mitt siden jeg mottar foreldrepenger fra nav..? Har dere fått barnetrygda på konto idag da?? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 ...noen fler som ikke har fått da? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Nav har kontonummeret ditt, ja! Men du må fortsatt sende de beskjed om hvilket kontonummer du vil ha det inn på... Har du ikke fått brev i posten om at barnetrygd er innvilga? Om du ikke har det, så får du ikke denne mnd... Når er barnet født?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Må man sende inn søknad om barnetrygd, eller blir det innviglet automatisk?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Det blir innvilget automatisk, men du må sende kontonummeret til nav! Det står også på vedtaket... at man må sende kontonummer man vil ha pengene inn på, til nav! Med mindre det er 2-3 gangen man får barn, da kommer det av seg selv
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Snakket med NAV, og de hadde av en eller annen grunn sendt giro.. men det er iallefall i orden, så da får jeg nok den på mandag HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå