Gå til innhold

Tør nesten ikke lese mer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har ikke skrevet så mye her men lest en del. Også lest en del andre steder. Har blitt gravid fort og gått bra før, men jo mer jeg leser nå jo mer sikker blir jeg at det aldri skal kunne gå igjen...!!! .Har bekymringer om korte lutealfaser, manglende eggløsning, for lite eggløsningsslim, uregelmessige sykluser osv osv.

 

Ikke noe kritikk til dere altså !! :-) Men jo mer jeg leser om graviditet generelt, jo mer nervøs blir jeg for at det ikke skal gå....

 

Tror jeg må slutte å lese så mye...Bare holde sånn nogenlunde styr på når eggløsning er, hoppe litt ekstra i høyet da - og ikke tenke så mye.... ;-o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint, skal du se... De som er mest opptatt av slim, faser og sånn er de som har prød en stund uten å lykkes. Det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Vi brukte 3 år på førstemann, og jeg er derfor er jeg noe over gjennomsnittet interessert i eggløsning, slim, temp, (har ikke begynt med det ennå, men det er neste..) osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...