håpogtro Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei, har ikke skrevet så mye her men lest en del. Også lest en del andre steder. Har blitt gravid fort og gått bra før, men jo mer jeg leser nå jo mer sikker blir jeg at det aldri skal kunne gå igjen...!!! .Har bekymringer om korte lutealfaser, manglende eggløsning, for lite eggløsningsslim, uregelmessige sykluser osv osv. Ikke noe kritikk til dere altså !! :-) Men jo mer jeg leser om graviditet generelt, jo mer nervøs blir jeg for at det ikke skal gå.... Tror jeg må slutte å lese så mye...Bare holde sånn nogenlunde styr på når eggløsning er, hoppe litt ekstra i høyet da - og ikke tenke så mye.... ;-o)
Mikkemafian Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det kommer til å gå helt fint, skal du se... De som er mest opptatt av slim, faser og sånn er de som har prød en stund uten å lykkes. Det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Vi brukte 3 år på førstemann, og jeg er derfor er jeg noe over gjennomsnittet interessert i eggløsning, slim, temp, (har ikke begynt med det ennå, men det er neste..) osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå