Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Trenger litt ideer selv.. ar nakkekotteletter og fiskekaker i kjøleskapet.. Men frister å gå å kjøpe kylling filet, og lage den kylling-taco suppen som sto her inne for noen dager siden.. Men da blir den suppen kveldskos for meg og mannen, så da trenger jeg noe til barna.. Pannekaker kanskje??
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Her skal vi ha taco idag, stor som liten. Så det blir godt ja - lenge siden vi ha hatt det nå.
metaMORfose Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Vi skal ha pizza. Jeg skal lage, så det er store sjanser for at den blir svidd eller noe. )))
Trollkatt Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 I dag skal mannen og jeg spise nudler og woka grønnsaker. Barna skal få velge mellom det (og takke nei), fiskeboller, omelett eller ostesmørbrød. Tipper de velger ostesmørbrød.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Kylling gryte og ris ble det her i dag, jeg skulle kjøpe salat når jeg dro fra jobb, men glemte det.
~~DoraDora~~ Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Stekte pølser i brun saus, poteter, gulerøtter og kålrabistappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå