Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Nå sitte sønnen å spise frokost, når han ha spist ferdig den skal vi reise i bhg. Dem skal på tur idag, så ha en god niste i sekken sammen med termos med kakao - små surt vær idag. Når han er levert skal jeg innom rema 1000 å handle en del middager fremover, må vell innom en annen også få tak i ferskvarene. Når jeg kommer hjem skal jeg ta ned klær fra snora, brette dem, sette på x antall maskiner med klær. Vaske badet, og doen. Også må det ryddes litt i stua, og litt mere på kjøkkenet. Så er det vell bare å hente i bhg etter det. ) Så her komme nok dagen til å gå fort.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Har sendt eldste av sted på skolen. Kjørt minsten i b.hagen. Hun spiser frokost der. Så nå sitter jeg å spiser frokost. Skal møte en venninnne kl ni. Men være hjemme igjen til kl ti, da kommer rørlegger og skal fikse litt på badet. Holder på med opp-pussing der. Så når han er der tenkte jeg at jeg skulle vaske klær, rydde i stua, tenke ut hva jeg skal ha til middag. Kanskje støvsuge og vaske gulvene på kjøkken, og stue hvis ryggen holder seg. Ikveld har jeg ingen planer og det skal bli herlig:)
Mille** Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg skal ut på shopping!! :oD Må fornye høstgarderoben litt også har jeg lyst å kjøpe meg ett nytt arbeidsantrekk, selv om akkurat _det_ er litt kjedelig å bruke penger på. Så skal jeg brodere ferdig et bilde som snupp skal få til 3 års dagen, og så må jeg sette inn en bursdagshilsen i avisa til snuppa mi. Til middag blir det pannekaker med nyrørt blåbærsyltetøy, så blir vel å slave på kjøkkenet en liten time tenker jeg. )
metaMORfose Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg skal brette og stryke tøy, og så skal jeg lage pizza. Blir nok en bra dag allikevel )))
roxanne Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har akkurat syklet barna til skolen. Har fri frem til 14.30. Skal på jobb og skal være der helt til i morgen kl. 8.00. Senvakt+ hvilende nattevakt. I tillegg så har jeg hvilende nattevakt i morgen natt. Så sånn går nå den helgen. Men jeg er veldig fornøyd med å ha hvilende nattevakt når jeg jobber i helgene. Da sover jeg på jobb og er sammen med familien min på dagen og kvelden. Jobber slik hver 4. helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå