Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Er av og til et engstelig folkeslag.Man bekymrer seg for det meste.Er redd for å gjøre feil osv.Men jammen meg er det å være eier av en lite firbeint vovv vovv enda værre!!! Nå har vi prøvd diverse vrier for å få han til å spise,men neida....Vil ikke ha.Har jo litt å gå på enda,men slike små er jo sultne ellers...hmmm.Det ordner seg vel. Buret er kommet inn i rutinen på dagtid alt.Han går dit selv.Men i natt ble vi vekt av opera kl 4....zzzzz....Men nå har jeg tro på at jeg greier den biten,hehe. Osj,er koselige med slike små,men jammen et styr jeg ikke huska da jeg sa ja til å anskaffe en likavell.. Å ikke blir vi enige om navn,så den går under navnet "Hund" enda.... Ha en super dag i plaskregnet.Sa jeg at vi kom ut til verdens verste regnstyrt i natt??? Hadde jeg tatt med shampho,så hadde jeg fint kunne vaska håret ja...Hadde fått skylla det skikkelig å. Vil bytte til meg sol.Hvem trenger regn her inne??? ;o)
Reveenka Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Så koselig med liten vovvov i huset - men det er en del jobb med dem når de er helt små, ja! Vi fikk vår da hun var åtte mnd - det var i grunnen ganske greit. Jeg haddde også tenkt at hun skulle være i bur om natten og ellers(med døren åpen; det skulle liksom være "plassen") men det gikk ikke..... Hun sover på rommet til ungene, og elsker det. Eldstejenta får lov til å ha henne der, mot at hun tar bikkjedyret ut om morgenen så den får gått på do. Hvis dere allerede kaller bikkja for Hund, så har dere jo etternavnet klart - og da blir selvfølgelig fornavnet Tore! (Tore Hund, tog dere 'an? c",))
Natteravnen* Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Masse ønsker om en fin dag til deg også!! Og gratulerer med familieforøkelse. Kjempekos med kvalp i hus, og, ikkje minst -mykje arbeid...Lykke til med navnevalget!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Det er kos,og det er gøy.Men,det er jobbsomt!!!! Oæææh...! Å ikke kan jeg forstå at det er helt ok å sove i buret på dagtid,men ikke natta....? Da er det liv,rai rai...Men syns han har tatt det fort og greit.Vimser til døra,vil den ut.Å så flink har ingen vært før.Ikke tobeinte heller =) Assa reven,du syns du hører meg.Går midt i tetteste boligfelt og roper på Tore??? hahahahaah,voff !!! ;o) Kunne blitt intresangt å sett hvem som kom da..... =)
Natteravnen* Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Han er kanskje litt meir trygg på dagen, høyrer at dokke er der og syns då der er heilt ok å sove i buret sitt, kanskje det blir skummelt om natta når det er stilt rundt han...? vanskeli å vite, men det går seg nok til snart. Et kjedeli liv har du iallefall ikkje, he-he!!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Ja,er sikkert det.Men vi lar tv stå på svakt,slik at han hører lyder.Å så deler vi natta.Sover på sofaen på skift.Men han vil ut av buret,og er helt propell om vi setter han inn igjen.I kveld skal jeg prøve å holde han våken lenge.Kanskje han ikke er så forbaska uthvilt når natta kommer. Funka jo på ungene,så..... ;o) Her er det IKKE tid for å kjede seg nei.Men når ungene er hjemme fra skolen,så er det flere som kan springe ut med han.pjuh..
Gjest Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Heisann og gratulerer med hund :0) Såg du dyrisk på nrk i går? Der var det om valper, de skal ikke være alene første uken da kan de bli nervøse..Kanskje ligger episoden på nettet viss du ikke såg den.Var masse gode tips. Er som en baby og ha valp, enda verre ynst jeg og huske. Lykke til videre !!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Heisann, ikke stress med maten. Han spiser når han blir sulten nok. Lille Hunden her ville ikke spise på såpass mange dager at jeg måtte ringe oppdretter. Da sa hun at det slett ikke var uvanlig. Hun hadde jo "mistet" både mamma og søsken. Så en form for sorg er det jo.... Og da er ikke alltid matlysten på topp. Så kan det jo komme an på fòret også. Her bruker vi Eukanuba lam & ris, og det er visst nammenam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå