Gå til innhold

Hva savner dere på vognen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skryter uhemmet av vognene sin og anbefaler dem på det varmeste til dem som lurer på hva de bør kjøpe. Det jeg lurer på er om dere som er kjempefornøyde med vognene deres, ikke er misfornøyde eller savner noe på vognene deres? Jeg selv har Emmaljunga sport combi, er kjempefornøyd med den men........ savner så sinnsykt slike lommer i kalesjen som er på simo vognene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg savnet på vognene mine var motor.

Skrevet

Lar seg sikkert ordne på et bilverksted : )

Skrevet

Litt fjæringer, takk, og større plass under:-)

Jeg har dessverre fått meg en handlesentervogn, som egner serg skikkelig dårlig på terreng. Den rister som besatt, helt håpløst.

Til din og alle andres advarsel: Mutsy 4rider.

Skrevet

Har teutonia mistral, og savner større handlekurv under!!!

Har også en brio sitty, der savner jeg egentlig ingenting! Elsker den vogna!

Skrevet

Skal legge meg den på minnet.

Skrevet

Større bag til OTH. Svingbare vinterhjul til buggisen. Mykere brems og lettere ryggregulering til P&T sport. Ellers er jeg veldig fornøyd med de:)

Skrevet

En liten elektrisk hjelpemotor som kunne gitt en ekstra dytt i bakkene her (tilsvarened dem man kan få til sykkel) hadde i hvertfal vært gull verdt for mit bekken.

Skrevet

Flere lommer, større plass under og kopp holder. Men det kan jo kjøpes. Har emmaljunga duo egde

Skrevet

Jeg har Mistral 2005 modell.., skulel gjerne hatt en ny modell. Da hadde den vært perfekt, bortsett fra at jeg gjerne skulle hatt håndbrems.

Har gått over til å bruke Timmy til tulla, det jeg savner med den er å kunne ha henne mot meg, altså vendbart styre, samt håndbrems da.

Skrevet

På Simo-vogna savna jeg ingenting.. Den hadde alt som jeg trengte..

På Emmaljunga scooter'n, savner jeg større plass i kurven under..

Skrevet

Har en simo kombi som jeg elsker, men med tanke på hvor tung den er burde den hatt håndbrems. Ellers elsker jeg alt ved den :-)

Skrevet

At kalesjen gikk ca 5 cm lenger frem når vogna er i full liggestilling :)

Men det er stort sett det eneste.

Dette er på bugaboo cameleon :)

Skrevet

Har en Emmaljunga City Cross og er superfornøyd med alt bortsett fra at en ikke kan klikke styre over for å endre kjøreretning- er det eneste jeg kunne tenkt meg.... Fordi når man går tur og han får solen i øynene hadde det vært greit å klikke over for å slippe å få sol i ansiktet.

For min bedre halvdel, altså sambo- hadde det vært en fordel at vognen ikke er så lav, eller at det var sann teleskop styre som en kan heve mer enn det vi har nå. Men så er han nesten 2 meter høy. Men siden det er jeg som mest triller kunne vi ikke legge vekt på bare det.

Grunnen til at vi valgte den vi gjorde var fordi den er liten å lett i bilen, lett å løfte inn og ut.

Skrevet

Har også teutonia mistral og eneste jeg savner er litt større handlenett under, ja. Ellers syns jeg den har alt :o) Kunne godt hatt svingbare fremhjul på handlesenter, men nå går jeg jo mer utendørs i naturen enn på handlesenter vanligvis, så da blir det en prioriteringssak :o)

Skrevet

har emmaljunga duo edge. nå har jeg ikke brukt spotsdelen enda, men foreløbig er det bare håndbrems jeg savner, siden det er en såpass tung vogn..

Skrevet

Vi har Teutonia.. husker ikke resten av navnet, men den har softbag og fire hjul.

Jeg savner:

- motor ( så svaret over her og lo)

- en mer robust vogn. Det har allereder røket en greie bak ryggen og bremsene er håpløse..

Hadde jeg visst det jeg vet i dag ville vi lagt på en tusing ekstra og valgt bugaboo som vi vurderte... Den er lettere å legge sammen, to løse forhjul som gjør det lettere å svinge når man har MASSE å bære på

og kan bruke sittedelen lenger. Nå vurderer vi å kjøpe en trille fordi denne er så tung å leghge sammen og pakke i bilen..

Skrevet

Har Emmaljunga edge duo, og savner håndtak på bagen de gangene jeg er på besøk hos noen som ikke har heis.

Skrevet

Jeg har en Teutonia Prestige.

Om jeg skulle si noe negativt om den er at det kanskje hadde vært kjekt med håndbrems. Ellers er dette den 3.vognen jeg har og er superfornøyd med den.

Skrevet

Bugaboo Cameleon: Håndbrems,ellers kjempe fornøyd...

Liker den løkka en kan holde i hvis en går ned bratte bakker som er på styret...

Skrevet

Teutonia Spirit; savner mye større handlenett under, og at det ikke hadde vært så trangt å få lagt noe under der.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...