friskis2 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har ikm 7sept, testet positivt i går med CB digital... Klarte ikke vente, og måtte bare ta en test. Forventet selvfølgig neg svar... Er ikke det veldig tidlig å teste pos...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Tror nok jeg ville tatt en test til for sikkerhetsskyld......... Har hørt før her inne om ei som testet 8 dager før., men anbefaler deg å ta en ny test:) Lykke til....
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Det var tidlig.. Leste her og på en annen nettside at en kan teste tidligst 4 dager før IKM. Men kan jo være mulig at du er gravid. For har du eggløsning tidlig så fester det seg tidlig, og da vil jo kroppen produsere HCG hormonet tilsvarende tidlig. Og siden det er en CB test så reagerer den ikke på EL mengden med HCG.. Tror jeg. Spennende da!! Krysser fingrene for deg på at du er gravid!
friskis2 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Takk for svar:) får komme meg avgårde og kjøpe flere CB. Hadde eggløsning 21aug. Mente også at det var 4 dager før ikm man tidligst fikk resultat, men jeg klarte ikke vente...
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hei! Kanskje du er gravid med tvillinger? Da har man høyere verdier vet du, og tester sikkert tidligere positivt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå