Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 -er lett -har god plass til vinterpose -gode hjul i snø, sludd osv -good plass under vogna, der man har poser osv.. ?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 ryggen må kunne også legges ned i full liggestilling
MintCondition Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg sverger til OTH jeg da. Den nyeste moellen (09) kan du legge ryggen HELT ne dogså, den vi har er det en ørliten skrå på. Uten at det noen gang har vært plagsomt. Det eneste den ikke har en ENORM plass under, men mer enn nok syns jeg.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Brio Race eller Emmaljunga cerrox, har hatt begge og veldig fornøyd med dem !
Lykke X 4 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 GT safari. Den er/har alt dette: -forholdsvis lett (12,5 kg) -Har god plass til vinterpose, også voksi -Gode hjul i snø, sludd osv. -God plass i handlekurv. -Full liggestilling OTH har de samme kvalifikasjonene bare at den veier 10 kg. Er god å trille på alt av føre. Har god plass i sportsdel til vognpose (Med voksi må man nesten ikke bruke bumperbar for å få god plass). Den nye 08 modellen har liten handlekurv (forverring istedet for forbedring...), de eldre modellene har stor handlekurv. P&T sport har god handlekurv med mest plass av alle disse vognene. Men den er smal i sittedelen, dog kjempelang i ryggen. Den har full liggestilling
Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 Brio race har jo såå liten plass da og ikke kan den legges helt ned heller
Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 oth koster vel mellom 6-70o0? alt for dyrt
Slæsh84 Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Eni:) Bugaboo Cameleon, I Love my Bugaboo...
rampete robin Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Jeg har en Basson dypvogn, husker ikke hva mer den heter. Den er nesten 90 cm innvendig, god plass under og gode hjul. Men den er forholdsvis tung og tar stor plass i bil. Ren dypvogn, med de begrensinger en dypvogn har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå