Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Sola skinner.. Snart skal jeg kjøre junior til barnehagen, idag skal de ha cowboyfest.. Så skal jeg hjem og sette på en maskin med tøy.. Så skal jeg ta meg et langt og varmt bad.. Så skal jeg henter junior igjen, så drar vi hjem for å vekke mannen min.. I kveld skal jeg ut å spise sammen med mange av mine gode venninner.. Gleder meg veldig =) Håper dere får en fin fredag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå