prekæs Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg har aldri blitt spurt om å stille naken i Vi Menn, og nå er jeg sikkert for gammel. Dette er jo drømmen til de fleste, mener jeg. Litt sånn diskret(!) utfordrende, med puppen bar og halvåpen munn. Dvs. Ikke stygge bilder, for all del. Bare sånn smakfullt naken som familie, venner og ukjente skal se på og beundre. Men, men. Jeg havner nok ikke der. Desverre:(
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Profilen din sier du er 1992-modell saa du har nok mange sjanser enda ; ) Regner med at du er kjempeglad for det...
prekæs Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Jammen. Jeg jugde på profilen min. Det er da datteren min er født. Håp for henne kanskje?
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Mulig det finnes blader som *vi over 40*? hehe...bare et forslag snuppa=)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Huff, stakkars deg. Skjönner hvordan du har det. Tenk saa kjekt aa ha noen lekre nakenbilder som man kunne vise frem til mamma og pappa, sjefen, kolleger etc. Kunne jo lagt kalender av bildene ogsaa, saa hadde julegavene i aar vaert i boks.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Hva er det som feiler folk egentlig??? Den største drømmen er å bli avbildet naken i ViMenn?? Jeg gremmes over dere.. Makan til lavmål..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Jada, det har jeg hørt om vettu Men det er jo faen hakke meg så mange ubrukelige/dumme mennesker her inne, og halvparten av dem vet ikke hva ironi betyr engang..
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Anonym 09:56... Da tror jeg faktisk du er en av de heldige i kategorien: "det er jo faen hakke meg så mange ubrukelige/dumme mennesker her inne, og halvparten av dem vet ikke hva ironi betyr engang.. "
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Om det er meg du tenker på så finnes jeg ikke hissig - livet smiler til oss som smiler tilbake!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Smil til verden og verden ler av deg!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Så bra!! Jeg smiler hver dag jeg også. Du synes kanskje det er mange seriøse innlegg på denne siden? Jeg har visst ikke fulgt med på denne berømte ViMenn-debatten her inne, så da var det ikke godt å vite at dette var et ironisk innlegg. Så jeg beklager virkelig at jeg hissa deg opp isted. Jeg blir bare så utrolig oppgitt over innlegg som inneholder: "Hvordan står det til med dere kalkunfitter i dag?", "Min største drøm er å bli avbildet naken i ViMenn", "jeg har ligget med Kåre Konradi, og er stolt av det", "tatoveringer er for de som er litt lengre ned i samfunnet" osv osv Var derfor jeg reagerte som jeg gjorde på denne tråden..
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Jeg skriver det igjen, det skal MYE til for å hisse opp meg:o) Og jeg er enig med deg at seriøsitet er mangelvare spesielt på denne siden men også på flere andre sider her på DIB. Jeg har brukt DIB/BIM i flere år og tar ingen ting for god fisk men tidsfordriv er det:O)
prekæs Skrevet 29. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. august 2008 Hæ. Jeg var seriøs her jeg. Særriøst:)
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Særriøst.... Skulle vi meldt oss samtidig da eller?
prekæs Skrevet 29. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. august 2008 Det hadde, særriøst tatt knekken på husets 16 åring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå