Gå til innhold

dusterier!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

igår kveld skjedde det!!!! og jeg ble en smule spent og gira. kynnerne ble skikkelig vonde og harde og varte over et minutt. det gikk liksom opp for meg at WOW....det her er rier. og jammen varer de litt også. inatt blir det action her!!!! men de var litt for sjelden da.... med halvtimen imellom var det trygt å legge seg for å sove. fikk et par til i sengen, og tenkte at jeg bare ville sovne, og så bråvåkne av jevne,tette,gode rier.

men hvor ble det av dem da????? æsj...de bare lurte meg enda en gang jo. blir snart sprø av det her. når de først kommer og kjennes så skikkelig så kunne de virka da!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...