elin og gutta;) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 igår kveld skjedde det!!!! og jeg ble en smule spent og gira. kynnerne ble skikkelig vonde og harde og varte over et minutt. det gikk liksom opp for meg at WOW....det her er rier. og jammen varer de litt også. inatt blir det action her!!!! men de var litt for sjelden da.... med halvtimen imellom var det trygt å legge seg for å sove. fikk et par til i sengen, og tenkte at jeg bare ville sovne, og så bråvåkne av jevne,tette,gode rier. men hvor ble det av dem da????? æsj...de bare lurte meg enda en gang jo. blir snart sprø av det her. når de først kommer og kjennes så skikkelig så kunne de virka da!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå