lecoco Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei, Jeg er alene mor til en datter på 2 år. Har overatt et gammelt enormt hus som må total renoveres, men først har jeg en stor rettsak mot høyere makter og penge sterke folk foran meg. De har misshandlet huset og det er en kjempe erstattningssak. Jeg begynner som studen og bytter yrke om noen dager. Noen ganger føler jeg at presset er for stort fra alle kanter, jeg er liten, sårbar og alene. Vil jeg klare saken, skolen og husets drift i fremtiden, bolig og næringsdel? Er det rom for flere barn og kjærlighet? Født 110476.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det ser ganske lyst ut for din del syns jeg. Det jeg får inn er at du klarer det du har satt deg som mål. Jeg ser en mann du blir veldig glad i, og baby, en gutt. 2011 er året jeg får. Mannen har forøverig mørkt hår! Selv om troen på dette nå ikke er så bra, så reiser du deg på nytt snart, med styrket selvtilit. Du er en kjærlig og flink mor! Et tisp: ta vare på alle små øyeblikk. Da mener jeg i forhold til datteren din, og små øyeblikk du har for deg selv. Hold tankene dine positive. Lykke til!
lecoco Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Hei, tusen takk for svar. Får nesten tårer i øynene. Er så redd for å gå glipp av tid med min datter. Hun er 2 år nå og vi har vært sammen hele tiden. Nå blir jeg student og vet tiden blir langt mindre, samt jeg deler henne med hennes far. Dette er noe som gjør meg sårbar, da jeg helst skulle hatt frihet til å være masse sammen med henne. Jeg har alltid falt for mørke menn. Kan du se noe annet om denne mannen? Er han eldre enn meg, arbeid, type person? Kan du se noe om min økonomiske situasjon? Dette huset krever enormt, og en av mine store spørsmål er om jeg vil klare det. Ønsket om et barn til er stort. Etter 2 år studier vil jeg gjerne ha et barn til om det skulle falle seg slik. 2011 er perfekt :-) Igjen tusen takk.
lecoco Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Kjære Bolla, har du mulighet til å se på svaret mitt? Takk for at du så på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå