Gå til innhold

Ønsker biltips! Til bil som har plass til 2 v oksne og 4 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

i tillegg til barneseter og en giga vogn..

Til nå har vi helst sett på volvo xc 90. Er denne noe tess? Hvis man tar ut det ene setet, blir det nok bagasje plass da?

Evt Peugot, eller en eller annen annen. Utenom Caravelle, det vil min mann helst ikke ha;oP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitsubishi Outlander med 7 seter

Vw touran 7 seter

Vw caravelle,9 seter som man kan kjøre med vanlig førerkort helt suveren om du vil ha bra med plass og i tillegg kan trille barnevognen rett i bilen! De nyeste modellene har dessuten bra med utstyr, og kjøp gjerne en med sjåførseter! Verdt en prøvetur, du vil garantert bil overrasket!

Volvo xc 90 er den da 7 seter? Trodde det var max plass til 5 personer i den! Dessuten så er jo ikke bagasjerommet så romslig i den bilen om det ikke er i en model jeg ikke har sett før.

Skrevet

Finnes visst 7 seter i volvo xc 90 og ja. MEn har kun sett annonser på finn, ikke hvor stor plassen er i real life..

Liker mitshubishi, men synes ikke bagasje plassen blir stor nok:o(

Skrevet

Ja, det stemmer jo det, men skal du ha alle 7 setene oppslått i en volvo xc 90 så må du ha barnevognen i takboks! Var på nett og så på bildene og naboen vår har en slik, og i tillegg er kona lav i høyde så når hun skulle ha ned vogna fra takboksen måtte hun ha med seg en gardintrapp i bilen fordi den er så høy!

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt Toyota HiAce, av de nyere modellene som ser litt penere ut enn før. Der er det vel 7 seter en kan ha tilsammen tror jeg.

Og et gigantisk bagasjerom! Det er bare å laste inn og laste inn....

Skrevet

Bagasjerommet til xc90 er gigantisk!! Vi har BMW x5 og bagasjerommet der e ca halvparten av størrelsen - snurt ja!!! :)

Skrevet

Vi har volvo xc90 m 7 seter. Bruker bare 5 til daglig (3 barn).

Jeg er mega fornøyd med bilen=).

Stort bagasje rom, sitter høyt og har oversikt og god kjøre komfort.

Skrevet

Vi kommer jo til å ha bruk for 6 seter, det ene kan vi bare ta ut. Vil det fremdeles være god plass i bagasjerommet?

Skrevet

Vi ser etter 7-seter selv og har i grunn falt for Citroen C8 exclusive. Alle setene kan tas ut etter behov og det er plass til en god del bagasje. Peugeot har en lignende variant, helt like inni...men verken jeg eller sambo er stor-fan av peugeot, så da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...