Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg sitter nå oppe i stuen mens jeg skulle vært i seng... Har sånn uro i kroppen at jeg ikke får sove. Det begynte med et par ganger da jeg var høygravid, men nå (2 mnd etter fødsel) skjer dette veldig ofte. Jeg legger meg i sengen, som regel kjempe trøtt, lukker øynene og så begynner det. Akkurat som om det kryper 1000 små dyr innunder huden på meg, kribler og irriterer noe voldsomt. Litt samme følelsen av å eksplodere av sinne...kommer gradvis, så får jeg lyst til å "sprelle" det av meg og sovne. Men det kommer igjen. De andre nettene har jeg blitt liggende i sengen til jeg sovner med øynene åpne, men nå fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg klarer å få det ut av systemet ved å stå opp igjen en liten stund. Noen som har el har hatt det på samme måten? Noen anelse om hva det kan være? Håper mange kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det er vel ikke så mange som er våken nå...jaja jeg får prøve å komme meg ned i sengen igjen da. Se om jeg sovner før småtten våkner God natt
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ja. Har en skikkelig uro i kroppen ja, men ikke slik som du beskriver med kriblende dyr osv. Jeg har bare en indre uro, der masse masse tanker kommer når jeg prøver å synke inn i drømmeland. Tanker om alt mulig, barna, de i magen, fremtiden, jobb osv.. I tillegg er jeg plaget av masse rare drømmer og mareritt hvis jeg er så heldig å få sove. Men jeg finner sjelden en god stilling - og har sovet minimalt hele uka. 4t i døgnet, og det beg å tære på kroppen min kjenner jeg:o( La oss i 0015 tiden i natt, rundt kl 0200 snudde jeg meg og la meg i fotenden, for jeg innbilte meg at madrassen var hardere der. Og så har jeg ligget og vridd meg hele natten og hørt på mannen som sover. Har kanskje duppet av litt ml 0300 og 0530. Da klokka ringte 0630 var jeg våken og lå bare å ventet. I natt skal jeg på nattevakt, og det blir jo supert uten noe søvn innabords
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Uff det er slitsomt ja.. Det er vel noe i den duren jeg også har. Men tankene mine går til å irritere meg over at jeg ikke får sove og uroen i kroppen. Det du beskriver har jeg også hatt...Det er nesten verre, for det er vanskelig å skiille alle tankene son dukker opp i hodet.. Kanskje du får sove litt på dagen før du skal på jobb inatt? Lykke til i så fall og takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har det ofte sånn. Som regel i hendene eller bena. Får en voldsom trang til å vri og vrenge og strekke hele tiden Det er kjempe ubehagelig, men jeg har ingen anelse av hva det kommer av!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg var inne på lommelegen, og der stod det noe om stress eller psykiske greier. Og det er ikke farlig men veldig ubehagelig. Avspenningsøvelser er noe som kan hjelpe...
Porcelain Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg har det sånn nå som jeg går gravid, legen min sa at det sikkert kom når jeg var trøtt og det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå