Gå til innhold

Dette blir en lang syklus! Ca. 39-40 dager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første syklusen etter at tr kom tilbake blir jammen så lang! Trodde jeg skulle ha ikm i uke 35, men fikk ingen pos.eltest. Jeg kjente heller ikke antydning til el (kjenner el veldig godt). Så søndag i forrige uke kjente jeg smerter og ville sjekke om jeg faktisk hadde rett i hva jeg trodde, og sannelig pos.eltest. Så da blir ikm siste dagen i uke 36, om ikke begynnelsen av uke 37. Om det ikke klaffer så vet jeg i alle fall at systemet er igang etter ammeslutt. Prøvde lenge med andremann (satt i 13pp) så jeg blir ikke overrasket om det ikke klaffer denne første pp'n!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej! Jag hade det så också efter at jag slutat amma min første, 40 dgrs period. Frågade faktiskt en gynekolog och hon sa att det ær inte sækert att jag hade EL eftersom perioden var så lång. Fick aldrig ngn førklaring på det sambandet Jag ær øver 40 också... Jaha tænkte jag, då blir det væl ingen 2dre man på oss då... Men EL-testet visade positivt och jag blev GRAVID. I dag har jag 2 barn! Gynekologen menade att jag hade kommit i klimakteriet, hm! Men så var det inte!!!!

Kør på och lycka till!

Skrevet

Det tok 2 mnd før jeg fikk igjen mensen etter ammeslutt......kjente ingen el for mensen kom, så den syklusen var sannsynligvis uten eggløsning. 3 uker etter mensen kjente jeg de typiske el.smertene jeg pleier å kjenne vel el, tok også en test som ble positiv så regner med at jeg har hatt el denne første pp. Regner ikke tiden fra ammeslutt til første mens etter ammeslutt som første pp hehe.

Ønsker deg også lykke til dersom du er prøver på barn nummer 3 :o) Vi er nemlig prøvere på barn nummer 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...