venter på sommerbaby:) Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Ja, i dag fortalte bestemor at hun ville bade med gullet. Jeg ble igrunn ganske så paff og svarte bare jaha? Kan ikke noe for det, men synes at det blir liksom litt for... vet ikke..æsj liksom... de kunne godt ha dusjet sammen, men å sitte i samme badekar nakne.. hmmm, kan ikke noe for det men liker den tanken svært dårlig... selv kan jeg finne på å bade med gullet, men greit fordi jeg er mamma.. hva syns dere? er jeg rimelig sær eller? hun har passer i kveld med overnatting. følte ikke jeg kunne ringe i kveld å fortelle at de ikke kunne bade sammen.. syns dette var vanskelig!!!!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg ville ikke hatt noe problem med det scenarioet du oppgir. Det er jo faktisk bare for hyggen, ikke noe annet. Riktignok så bader jeg ikke med noen av jentene mine selv engang. Det har hendt mannen har gjort det og vesla synes det er helt supert! Vi dusjer dog sammen. Men om noen andre har lyst til å gjøre noe or å glede min datter så er jo det bare hyggelig. Men legger til, det skal være for å glede barnet og ikke seg selv!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde ikke brydd meg en døyt hvorfor er det ekkelt at de skal være nakne? er du redd det skal være noe seksuelt eller er det skitt du tenker på? Skitten vil jo uansett ha vært der om de hadde truse på også.. Kommer selvfølgelig ann på hvor gammelt barnet er da, jeg ville syntes det var litt rart om det var en på 8 år liksom, men en toåring er helt greit.
Potetstappe Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Min mor bader med snuppa når hun sover der, Adriana elsker å være i vannet! Når hun er hos farmor dusjer de to sammen. Jeg har faktisk aldri tenkt at det var rart eller ekkelt....
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde ikke likt om bestefar tok seg et bad me jenta mi men hadde ikke tenkt over det hvis farmor eller mormor badet med jenta.
venter på sommerbaby:) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 ser den med å glede barnet, og sannsynligvis er det jo dette hun gjør.. men alikevel.. klarer ikke å få dette til å bli naturlig i mitt hode...
venter på sommerbaby:) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 ok, jeg ser den... er nok bare jeg som må tygge litt på det.. vet ikke hvorfor jeg tenker den tanken heller.. men for all del, de har sikkert hatt det supert.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Det er jeg også helt sikker på! Tygg litt du. Så kommer du nok frem til at det er helt greit likevel:) (kanskje du har bada sammen med dine besteforeldre om du tenker litt godt tilbake? OG kanskje også syntes det var stas?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå