Gå til innhold

Trenger du vogn eller trille?Billig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vil gjerne bli kvitt to vogner, en brukt blå Simo kombi (mener det er 2006 mod) og en helt ny svart BabyTravel trille som bare er brukt ett par ganger (med kalesje,seler,full liggestilling og kurv)

Skal ikke ha mye for dem, kan gjerne bli enige om en pris...Vil bare bli kvitt dem i å med at de bare står å tar plass. (Har nemlig vogndilla så nå sitter jeg plutselig med 4 vogner.. er det mulig:-))

Tenker kanskje rundt 1000-1500 (kosta 6000 helt ny) for Simoen og 300-400 for trilla.(kosta 900 helt ny)

Grunnen til at vi selger dem så billig er ikke fordi di er stygge eller ødelagte, men som sagt, vi vil bare bli kvitt dem pga. for liten lagringsplass.

Så er det kanskje noen der ute som har en litt trang økonomi som ville satt pris på dette tilbudet?:-)

Holder til i Tønsberg.

[email protected] for mer info.

(håper det er lov å spørre om dette her,hvis ikke så beklager jeg!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo egentlig ikke lov å selge her da... Og siden noen kommer til å si det uansett benytter jeg anledningen.

Men gode priser du gir, anbefaler deg å legge de ut på Finn dersom responsen her er liten:)

Skrevet

Uffda, var litt usikker ser du, om det bare var ulovlig å reklamere om man hadde eget firma eller hva:-)

Ja får legge ut på Finn! Takktakk:-) hehe

Skrevet

Bare hyggelig;)

Har to vogner liggende på Finn selv om dagen.

Jeg har nemlig enda mer vogndilla enn deg og har 8 (!!!) vogner:p

Skrevet

oyoy! såpass! haha:-)

Det er ikke værst;-) Får du i det hele tatt brukt halvparten? Haha..

Skrevet

forresten.. er det bra respons på Finn? eller er det for mange vogner til salgs at man har noe sjangs?

Skrevet

Med dine vogner og priser skal det ikke være noe problem og de bør være borte innen uken er slutt.

Jeg derimot selger litt mer spesielle vogner, en Mutsy Spider og en Carena Twin Buggy. Noe det jo ikke er like stort marked for.

Har dog inntrykk av at responsen er veldig god.

Og jada, alle, med unntak av en er i bruk ganske ofte.

PAraplytrilla har jeg bare brukt 1 gang og den ligger pakket bort. Den er noe ræl:p

Men alle de andre brukes jo til forskjellige ting, og jeg har egen vogn til jentene hos både svigermor og svigersøs, samt barnehagevogn til vesla, så jeg har jo ikke alle her hjemme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...