mamma-brum Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Klarer du å se om vi blir foreldre på nytt? Vi har prøvd i snart to år og har nesten mista trua på at det skal klaffe en gang til... Jeg; 040767 Han; 060473 Håper så veldig på at du klarer å se et lite nurk til oss. På forhånd takk!
mamma-brum Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg prøver en gang til, jeg...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Hei mamma-brum! :-) Ser at du er like gammel som meg. Vi har også prøvd å få et barn til i ca 2 år, men det har ennå ikke klaffet! :-( Har hatt 2 Sa i denne perioden, og har i tillegg 2 ganger hatt svak positiv graviditestest for så å få mensen 2 - 3 dager etter IKM. Har også hatt noen mnd, med pause i løpet av disse 2 årene vi har prøvd, men det er veeldig leit at det ikke klaffer når vi ønsker oss så et barn til! Ville bare si at vi IKKE må gi opp, selv om vi er 41 år, for jeg har lest på barnimagen siden under gravid moden alder, så er det maange som er mye eldre enn oss som har blitt gravide! :-) Krysser fingrene på at vi begge får et barn i 09:-) Klem! :-)
mamma-brum Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Hei Snart5barnsmamma ! Takk for svar! Jammen har vi noe til felles, ja. Vi også har hatt 2 SA i løpet av perioden... Trist... Kan ikke helt forstå at det skal være så mye verre nå enn de to forrige gangene, som tross alt ikke er så lenge siden. Men de "lærde" sier at fruktbarheten går drastisk ned etter 38. Men vi får vel bare håpe en stund til, men kanskje pense tankene inn på andre ting. Akkurat som at det er så lett...?! Hjemme har vi 2 barn som ønsker seg SÅ veldig en liten baby i hus. Akkurat som om de skjønner at det er det vi også ønsker oss, selv om ingen ting har blitt sagt. Lykke til - til deg også!!! Klem :-) Også til Stratosen_er_mamma! Klarer du å se et lite nurk til oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå