UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Skal bestille bilder på lerret...mellomste har et kutt i panna på bildet, og jeg er usikker på om jeg skal redigere det bort eller ikke?! Han har forøvrig maling i ansiktet også, så det er ikke det at bildet skal være perfekt! Bildet ligger nederst på bloggen min, hvis dere vil se og tipse meg: http://juneaakre.blogspot.com/
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hvis ikke det er et sår som krever "all oppmerksomhet" i bildet (dvs er stort og sprikende) så hadde jeg bare latt det være. Så kan man jo huske hva han fikk såret av (om det var et artig uhell feks). Hadde det derimot vært et bilde man skulle være pen på (type fotografbilde eller så) hadde jeg kanskje heller redigert det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg tenker litt sånn at det er jo sånn han er: Klatre-Lars som av å til detter og slår seg =P Så er jo litt typisk han og! Hmms...trur egentlig at jeg hadde bestemt meg i utganspunktet jeg, hehe! Såret er ikke digert. Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå