kanutteogkruttet Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 På bleia til vesla...! Så fort jeg snur ryggen til drar hun av seg buksa, knepper opp bodyen og river av seg bleia ( snart 2 år ). Noen andre som har vært borti d samme? Hva gjør dere? Hun gjør dette hele dagene nå for tiden. Rare disse små ja
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Oh, yeah! Husker ikke helt hvor gammel hun var, men tror det var rett etter 2 år. Uansørensett skulle bukse og stømpebukse ned, body opp og bleia av. Jeg ble skikkelig streng når det skjedde, og heldigvis gikk det over etter en periode. Nå er det derimot sokker som aldri skal være på *stønn*
kanutteogkruttet Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Sokker hva er det? :-D Hehe..... jeg rekker ikke å ha på hun sokkene før de er av igjen jeg, å så gjemmer hun de også.... * Sukk * De kan gjøre mammaene sine småsprø til tider ja :-D
melkekua™ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Her har vi sokkeproblemet også...... plutselig finner jeg sokker under sofa'n, under bordet, på stolen, blant lekene.....you name it...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå