Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hi her! Uansett hvor langt man er i svangerskapet? Fikk noe i Spania som var bare naturmidler som gravide kunne ta. Finner ikke noe tilsvarende her..
Solbollatilmamma Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Microlax er et lite klyster som også kan brukes når du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 duphalac kan brukes av både voksende og barn i alle aldre uansett tilstand. helsesøster og jordmor annbefalte meg det:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Ok takk! Hater klyster men er vel ikke stort annet å gjøre da.. Får høre litt på apoteket og sjekke om jeg finner noe lurt på nettet om forstoppelse..
NormaJean Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 du kan ta lactulose/duphalac. Helt ufarlig. Kjøpes på apoteket for 60kr. Ta 10-15 ml morgen og kveld. Les på www.felleskatalogen.no
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 duphalac er kjempe søt. og er ikke noe prob å ta. selv lille mann har ikke noe prob med å ta det:) bruker det i liten dose isteden for malt. han reagerer på malt. også koster det nesten ingenting på apoteket:)
lana<3 Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Lactulose kan du bruke ja, jeg prøvde dette sist men fikk noen sinnsyke luftsmerter og i tillegg kan det ta et par dager før det virker. Jeg gikk da over til laxoberal som er noen dråper man drypper i en drikke og da går det opp til kanskje en time så kommer alt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå