Gå til innhold

I morgen reiser jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

på helgetur til svigerinne. Hun skal feire 50 årsdag på lørdag. Brødre og søstre med ektefeller skal samles tidlig på lørdag for dugnadsjobbing i hytte og hus, og så samles vi sammen med venner til festlig lag på kvelden.

Håper vi får ordnet og jobbet mye. Håper jobbelistene er lange og klare når vi ankommer åstedet. Da blir det gøy!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes fint ut! Det er få fester som blir så morsomme som dem man har ordnet i stand til sammen. Når ting bare blir gjort og man får skravlet og kost seg underveis. Håper både dugnad og fest blir så bra som en 50-åring fortjener. Været ser i hvert fall lovende ut :-D

Skrevet

Tenk nå er dere på fest, og det er vel det koseligste festkonseptet jeg har hørt om noen sinne. Håper listene er fulle og at musklene buler på alle og enhver, og vips så er bursdagsbarnet særs fornøyd med sin egen feiring...

Skrevet

Dette er her var jo smart :-) Når man er flere, så går jo ofte jobben unna som en lek. Og, så har man tid til å skravle innimellom og gjøre en nyttig jobb. Og, når det hele avrundes med fest, kan det bli bedre?

Håper du koser deg med familie og selskap.

Skrevet

Å gjett om vi har kost oss! Lørdagen var vi samlet til innsats og fikk gjort mye av en lang lang laaaang liste. Noen malte, noen ryddet, noen vasket, noen spikret, noen ryddet trær og busker ute og noen var igjen hjemme og ordnet med bord, stoler, pynting og dekking til festen. Mat var bestilt og alle koste seg både underveis og på selve festen. Og selveste jubilanten strålte omkapp med sola helt til vi reiste hjem idag.

Dette er absolutt å anbefale når arbeidsoppgavene hoper seg opp og blir uoversiktelige og nesten uoverkommelige. Og maken til sammensveiset søskengjeng tror jeg man skal lete etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...