Gå til innhold

Da tror jeg brudekjolen er i boks:o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn en link i går til en kjole på finn jeg skulle ringe på - og i dag har jeg vært og prøvd den:o) NYDELIG og satt helt perfekt på meg! Hun som eier den er samme strl som meg og akkurat like høy:o) Sløret som følger med "gjorde" hele kjolen - var bare utrolig vakker!

Meeeeen jeg har to kjoler til som jeg har prøvd før ( i tillegg til denne, for denne har jeg prøvd i brudebutikk før) som jeg fremdeles tenker på (og ikke helt husker hvordan så ut på meg....prøvde dem sist i mars), så jeg MÅ bare prøve de igjen for i det minste å få dem ut av hodet....og det begynner til og med salg på den brudebutikken som har de kjolene på mandag - så da må jeg bare inn og prøve før jeg bestemmer meg 100%....men jeg har nok bestemt meg 99%....og sa til henne hvordan det var - og det forstod hun veldig godt. Hun lovde å ringe meg om noen andre ringte på kjolen, og jeg lovde å ringe henne på man etter jeg hadde vært på Brudehuset og prøvd.

Sprøtt å tenke på at kjolen sikkert er i boks:o))))) Jeg tenker mer og mer på den, og blir vel egentlig bare mer og mer sikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!

Husker så godt den følelsen :o)

Lykke til med valget!

Skrevet

Ha ha - glemte jo linken;o)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14516365&reference=5/145/163/65_1795026534.jpg&adheading=ROMANTISK+SAN+PATRICK+BRUDEKJOLE+%2B+LANGT+DOBBELT+SL%D8R+MED+BLONDEKANT&sid=xz7cabfFLyy200085&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

Ja. Alba - det er kjempespennende! Kjenner jeg har helt sommerfugler i magen:o) Har skjedd så mye med bryllupet i det siste, så nå er vi i gang:o) har fått booket dato, hotell til bryllupsnatten, fotograf, han som skal forette vielsen og sminke/hår - er litt ekstra styr siden vi gifter oss i Florida - så da er det greit med alt som er i orden;o)

Skrevet

Ingen flere som vil se....? he he;o)

Skrevet

Åååå, den var nydelig!! Det er en goood følelse å finne kjolen "sin" :o)

Skrevet

Hi, hi - takk:o)

Skrevet

Kjempefin, synes blondene er nydelige :-) Sløret er også veeeldig fint

Se min mulige lenger ned, og da :-)

Skrevet

Ja, jeg eeeelsker faktisk sløret, og det var jeg litt usikker på før jeg så irl - men det passet pefekt til kjolen:o)

Har svart deg inne på bryllupsdebatten;o) Men kjolen er veldig flott, selv om den er veldig forskjellig fra den jeg (nesten) har valgt;o) Man må jo finne det som passer sin figur og person, og denne passet meg perfekt i grunn + at den er veldig romantisk med det blondestoffet, og det passer meg veldig bra:o)

Jeg hadde ikke sett for meg en sånn type kjole før jeg begynte å prøve, så det er mye som kan forandre seg når en begynner å prøve;o)

Skrevet

Utroliiig nydelig:o)) Du kommer til å bli fantastisk fin..

Skrevet

Ja, det gjør jeg også - det "gjorde" liksom hele kjolen:o)

Skrevet

Hei, så at du hadde svart inne på bryllup nå, svarte deg igjen der :-)

Jeg har sett masse på San Patrick-kjoler med blonder, er så fine

Skrevet

Har svart deg tilbake der inne;o) Har prøvd flere kjoler i samme stilen, man Pronovias - men de har jo veldig like type kjoler. Er to Pronovias jeg skal prøve på mandag...men som sagt, er jeg temmelig sikker på at det blir denne;o)

Skrevet

Da har jeg kjøpt den!!!!!! :o)))))) Klarte ikke tenke på annet etter jeg prøvde den i går, og fant vel ut at det bare var bortkastet tid å prøve de andre;o) Det er jo helt surrealistisk at jeg faktisk har drømmekjolen - den kjolen jeg skal gifte meg i:o))))))

(annonsen på finn er forresten tatt vekk nå siden den er solgt;o))

Skrevet

Kom inn på den jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...