Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Lurer på om du har tid og ork til og se på meg. Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen?Kjønn?Vi skal kjøpe oss rekkehus forhåpentligvis, det står mellom to rekkehus.Får vi det vi mest vil ha? Jeg er født 16.08.82
Askepott 3 barnsmor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2008 dytter i håp om svar..
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 jeg vet ikke om dere får det dere mest vil ha men for meg dukker det opp et rødt hus... ja jeg tror du blir gravid ganske snart..innen okt:), ser ut som d er en prins men jeg er ikke helt sikker..... Masse lykke til:) klem
Askepott 3 barnsmor Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Hei igjen og tusen tusen takk for svar. Vi fikk ingen av rekkehusene desverrre, det vi ville mest ha var rødt:) Ååå så spennende å se om jeg blir gravid innen okt da.Skal gi deg tilbakemelding jeg.Kan du se om vi får kjøpt oss rekkehus i nærmeste framtid?Kommer jeg til å beholde jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå