Gå til innhold

Hvor mange pp brukte dere på å bli gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk selv på p-pillen med min første. Var vel litt slurvete da, men satser på at det er et tegn på fruktbarhet ;) Nå er jeg i min 1 pp igjen, og er spent hvor lang tid det vil ta.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se litt lengre ned, så har jeg lagt ut nesten det samme;) Bare at jeg er i 5 pp og har litt problemer, men hovedspm er det samme.

Følg med der, så ser du hvor lang tid de som svarer bruker.

Mvh=)

Skrevet

finner ikke innlegget ditt jeg... gikk tre sider tilbake og letet etter et innlegg som du hadde lagt ut... hm...

Skrevet

Jeg testet positivt i dag på første prøveperiode. Helt utrolig;) Jeg og min kjære hadde bestemt oss for ikke å stresse, derfor kjøpte vi ikke inn EL-tester og den slags. Men klappet alikevel på første forsøk;)

Vi går begge fundt og smiler fra øre til øre i dag;)

Skrevet

Jeg sluttet på p-plasteret, og ble ble gravid i første PP! Vi ville jo bli gravide, men vi var forberedte på å måtte vente en stund, gjerne et halvår. Så du kan jo tenke deg overraskelsen! Nå er jeg 10 uker på vei og det er fortsatt ganske uvirkelig (men fint!).

Skrevet

Sånn=) Her er en link. Nå ligger innlegget litt lengre ned på siden her, men er fremdeles på første. Kalte det noe sånt som *Hvor mange PPer brukte dere*

Link: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138559952

Har forresten lagt ut samme spm på 2.trim og 3.trim så kan jo se der også, for da får du jo flere svar.

På 3.trim er det litt flere med 6,7 og 8 pp, mens her har nesten "alle" 1,2 og 3 pp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...