Gå til innhold

Bare "MÅ" ha Troika!! Andre med DILLA på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Redd jeg har fått dilla på Troika sjokoladen... (tenkte aldri på den sjokoladen før) Får lyst på det hele tiden... Og det er jo ikke akkurat så veldig sunt å spise for mange!

Prøver jo seff å holde meg litt i nakken...meen..IKKE lett!! Spes ikke når jeg må gå gjennom seven-eleven hver dag for å komme meg inn på skolen!

Begynner på uke 16 imorgen.. Dere som har hatt/har dilla på noe, har det vart gjennom hele svangeskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har dilla på lukter, mur, sand, stein, bensin og neglelakkfjerner.

har vart lenge ja. er i uke 35 nå.

har lyst å spise sand da :P

Skrevet

Rislunsj m/bringebær og rips saus. mmmmmmmmmmmmmmmm... en for dag ;)

Skrevet

har under hele svangerskapet drukket mengder på mengder med melk, sjokolade i alle slags former er populært nå! og banan! er 35+6 nå :)

Skrevet

Jeg hadde dilla på hockeypulver....av alle ting. Måtte ha det hele tiden, jeg husker sambo tok med mange bokser hjem fra jobb. Satt å sleika rein boksene hehe Har ikke spist eller så mye som sett på en boks i ettertid...fysj :)

Skrevet

Jeg har helt dilla på reddiker. Bare MÅ ha det! Spiser en pose rett ned, men nå har jeg begynt å lure på om det er sunt å spise veldig mye av det?? Spiser 2 poser hver dag på jobb...

Skrevet

Jeg er vanligvis veldig glag i sjokolade! Men nå har jeg ikke lyst på i det hele tatt..Har det også sånn med enkelte matretter.Kebab feks..

Men jeg må ha ISKAFFE med cappucino smak hverdag, og er blitt veldig glad i blå druer.Og MÅ ha kirebær youghurt når jeg våkner og er sulten om nattan..

Skrevet

KIWI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

minst 10 om dagen , skreller de med potetskreller .... yummi!

Skrevet

Crispo... Må ha en 150 g om dagen! :P Huff, hehe!

Skrevet

Fått dilla på isbiter!! Nam, nam... Heldigvis ingen kalorier :) Er 36 uker på vei nå, fikk denne "lasten" i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...