Gå til innhold

Sover nesten ikke lenger.....


HjelpesMEJ

Anbefalte innlegg

Hei!

Lillemann har sluttet og sove føles det som. Han sov tilsammen ca 45 min i dag, tilsammen... Er jo ikke gamle gutten. Sliter med å få i ham mat også, så han har begynt å våkne myyyye mer på natten. Sånn ca 12,2,4 og 6.... Han har sovet over tidligere, så jeg føler ikke at ting går fremover her. Men, det er vel bare en overgang, men det er ikke moro så lenge det pågår. Han tar heller ikke mme, og jeg sleit med pumpinga til førstemann. Men har lånt meg en pumpe på helsestasjonen (usikker på om jeg har bæretillatelse på den...), for å prøve en elektrisk en. Har ikke prøvd det før. Dvs, jeg skal låne min søsters pumpe isteden, elektrisk og enkel. Spent, på om han da tar vil ha. Spiller håndball, og trener noen ganger i uka ( gud så godt for mor det, hehe), så setter all min lit til den elektriske pumpa nå.

Gir meg ikke på grøten, så denne kampen skal jeg vinne:)

Han får nok mat i puppen ennå da, er 8,5 kg.... hehe. (69,5 cm). Så er nok innehaver av fløtemelk:) (begynte med grøt pga at blir mett av puppen hver gang, men fort sulten igjen..)

Flere som sliter med soving? Og/ eller mating?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som å lese om vår egen hverdag for tiden! Sånn har vi hatt det i flere måneder, og hun sov rundt før dette starta. Nå er det mating 12, 2, 4 og 6 som du skriver, pluss en periode nesten hver natt der hun ikke sovner etter mat og kan være våken mellom 1-2 timer. Føles helt håpløst. Har også begynt med grøt men bare to uker siden og gir enda ganske tynn så ikke merket så mye til effekten. Hun veier også rundt åtte kilo, så har fløte i puppene jeg og ;-) Men vi er helt utslitte nå og vet ikke hva vi skal gjøre....sukk! Har tenkt på en flaske med mme etter pupp og grøt på kvelden, men det funka ikke da jeg prøvde i alle fall. Kanskje det lukta for mye pupp... føler at dette begynner å gå utover melkemengden, er så sliten og trøtt at ikke det er noe rart i alle fall..

 

Har dere funnet en lur løsning? Går det bra me pumping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...