Ms.Smith Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Har man stikninger før eller i eggløsning?? Jeg hadde nemlig stikninger i forigårs og i går, og i dag er det borte. Når hadde jeg da EL?
Ms.Smith Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 Og i dag har jeg EL slim (tror jeg da...) Har stikninger i eggstokkene enda, men kan hende det bare er psykisk... Ikke vet jeg. Anyone? Hadde sex 24, 26 og 27. Bommer jeg helt da? skal i følge "regnesiden" ha mest fruktbare periode fra 24-28, men stoler mer på dere erfarne
monca*84*j12 Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 hei hei... skjønner veldig godt at du lurer... desverre er dette veldig individuelt og det finnes ikke fasitsvar.. Jeg trudde jeg hadde el når jeg hadde vondt.. eller at jeg ikke hadde el i det hele tatt.. jeg testet og testet, men bare neg el tester... jeg fat ut av det denne mnd når jeg begynte og tempe.. jeg har altså el etter smertene.. hvertfall var det slik denne mnd... den dagen el smertene var borte sank tempen min.. dagen etter steg den og nå er jeg 3dpo... Du må bare prøve og teste/tempe deg frem.. noen får smerter med selve el andre før... Det samme gjelder slim.... lykketil
Ms.Smith Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 oki! takk! ikke rart jeg ikke skjønner da... hehe...
monca*84*j12 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 nei virkelig ikke... dette er vanskelig!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå