Gå til innhold

Aaaargh, det er så "feigt"!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må jeg som er så innmari kvalm og spyfeldig få en **vla halsbrann ut av en annen verden da? Holder det ikke med en ting av gangen?

*sur på kroppen sin*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sett reklamen på tv3?

du får sende den opp i en romrakket! har du prøvd å tygge lovehearts kjempefort og svalgt? de?

funka fjell her i gården:P

Skrevet

Hehe, ja sett reklamen (ser jo altfor mye på tv). Har ikke lovehearts tilgjengelig i dag, men link, så det knasker jeg innimellom. Men med kvalmen "på kjøpet" ligger det liksom i brystet hele tiden uansett hva jeg gjør. Merker at turen med hodet i do før leggetid er obligatorisk i dag (også)... *sukk*

Skrevet

Du kan bruke syredempende som f.eks Novaluzid mens du er gravid, spør på apoteket så får du noe som hjelper! Og ellers skal visst mandler være tingen, har jeg hørt;)

Skrevet

Mandler faktisk? Hm, den var ny - får kanskej prøve :o)

Skrevet

hm ja nei da har jeg ingen aning om hva som kan hjelpe...

du får prøve å sove fort!

*viser med pekefingern hvor fort*

så kansje du ikke legger merke til det når du legger deg:P

Skrevet

Jepp, jeg jobbet sammen med ei som mente det fungerte superbra å tygge mandler. Var visst et gammelt kjerringråd.

Skrevet

Melk skal vel også hjelpe...men jeg husker lovehearts, gaviscon og mandler funket på meg:o)

Skrevet

Hihi, må nok tvinge ole lukkøye til å følge farta på fingern din da ja. Blir en runde med munnvann i alle fall - den sterke smaken overdøver de vonde luktene i 2. etg litt (lukter ikke vondt der, det er bare luktesansen min som lukter ting som ikke er der).

Skrevet

skal ikke rå potet hjelpe også? eller er jeg heeelt på jordet nå?

Skrevet

Gaviscon kan jeg knapt lese navnet på uten å brekke meg (etter erfaring fra forrige runde med baby i magen - *grøss*), og rå potet? *dåne* :oDDD

Skrevet

Ja, gaviscon er skikkelig jævlig....he, he - men jeg presset det i meg da halsbrannen var som værst;o/

Skrevet

Hørte ei som hadde termin omtrent samtidig som hadde den flytende stående på nattbordet som nærmest "tørstedrikk" - så desperat var hun. Holder meg til Link jeg, enn så lenge :oD

Skrevet

jeg har tenkt litt, og herved kommet fram til dette:

spis alt du har i kjøleskapet, så får vi vite hva som funker å ikke!

deal?:D

Skrevet

Gaviscon er tortur.

Melk lindrer bare der og da, husk det. Melk øker nemlig syreproduksjonen imagen og det vil bli enda verre etterpå.

For meg var løsningen i begge svanerskap drikkeyoghurt. Men kun den med kirsebærsmak, ingen andre funka. Brukte den også forebyggende. Ett glass til frokost, et etter middagen og et før jeg la meg hver eneste dag og probleet var borte:)

Og jeg skal love deg det var ei gravid desperat dame om jeg gikk tom! *panikk*

Skrevet

Jepp, deal. Da har jeg jaffal noe å kaste opp igjen etterpå *ler*

Skrevet

Alle gode ting er 3, veit du;) Kvalme, spyfeldig OG halsbrann, det MÅ jo berre bli bra, det;)

Kjøp deg PepsidDuo, den virkar lenge:)

Ellers så kan melk dempe litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...