Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Går rundt og er tørst som en kamel hele dagen. Spesielt ille er det om kvelden. Uansett hvor mye jeg drikker (og magen blir sprengt) føles det aldri som om det er nok. Andre som har det slik?
MammaKos Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 JA!!!! Skulle trodd jeg hadde vært på fest hver dag.. Klarer aldri å drikke meg utørst.. slitsomt..
Girlygirl83 Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jepp, samme her! Utrolig tørst hele tiden. Drikker vann konstant omtrent. Trodde jeg hadde svangerskapsdiabetes eller noe, men det er visst bare normalt.
Reiki 73 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 kjempetørst hele svangerskapet! spesielt om nettene. Føles som om tunga tørker inn uansett hvor mye jeg drikker. jeg lurte også på om det kunne være svangerskapsdiabetes. Går rundt med vannflaske støtt. blir nesten litt dårlig hvis jeg ikke får drikke når jeg må
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hiver meg på den... Tørster og tørster hele dagen..! Var også litt skeptisk til om jeg kunne fått sv.dia. men alle prøver har vært helt fine, så får vel bare stole på det..! Det er som kjipt med all denne drikkinga er jo at jeg må KONSTANT på do..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå