Gå til innhold

akkurat nå raser verden her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff... Kom akkurat hjem fra jobb her. Gullet mitt er hos farmoren sin til overnatting frem til lør. Er to uker siden han fjyttet... Har ikke hatt noen reaksjon før i kveld.. Føler meg totalt mislykket på jobb, hodet er ikke med meg og føler veeeldig på dette, en ganske så ansvarsfull jobb.. Nå renner bare tårene, jeg er sliten, ser sliten og dratt ut.. Har bare lyst til å legge meg under dynen og bli der leeeeenge.. Må egentlig på jobb i morgen tidlig, men vet søren meg ikke hvordan jeg kan klare det? Kommer jo til å ha såre røde øyne og gråte bare noen ser på meg...

hater å bli hjemme fra jobb, men er dette en god grunn? Trodde ikke jeg skulle få en slik reaksjon på dette jeg..har jo ikke tid til å falle i kjelleren nå... må vel godta at jeg er bare et menneske jeg også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal høre på kroppen din og signalene du får. Som du skriver selv; du er bre et menneske. Vi må reagere en gang, og da er det viktig å la seg selv få lov til å bruke den tiden det tar. Du er ikke alene om å føle det slik etter samlivsbrudd, sykmelding er vanlig for dette. Ingen skam å ha følelser og reagere. La jobb være jobb og ta deg tid til deg selv.

Håper du har noen å prate med oppi dette...

*trøsteklem*

Skrevet

Det er lov å sykemelde seg pga psyken også, ikke bare magesyke og influensa.

Det er sorg det du kjenner på, sorg over at ting ikke ble som du ventet. Og det kan føre til at en føler seg fysisk dårlig. Og da trenger en tid til å hente seg inn igjen.

Skrevet

Ser du har fått noen gode råd allerede. Ta deg fri imorgen, slapp av i helga og kjenn etter hva du trenger videre. Du må tenke på deg selv nå!

Skrevet

takk for svar jenter.. dere er gode å ha når verden går imot en.. Nå gråter jeg ennå mer etter å ha lest innleggene deres.. er jo nettopp sorg jeg opplever nå..og det gjør så vondt.

ringer jobben nå.. er ikke menneske til å ta meg av syke mennesker i morgen når jeg er syk selv.. Har hatt stenansikt siden mai da vi kom frem til bruddet, men nå kommer alt på en gang tydeligvis.Har familie og venner jeg kan snakke med, heldigvis...

igjen takk for svar jenter... at det er lov åvære hjemme når psyken er på bunn... vet jo igrunn dette selv også,men lider sååå av snill-pike syndromet..

I morgen blir jeg hjemme. Igjen, takk for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...