Gå til innhold

Bergensere - hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er trafikken ut mot Flesland (Paradis - Hop - Lagunen - Sandsli) mellom 0800 og 0830 om morgenen?

(Skal være på Flesland i morgen tidlig rundt 0830, og lurer på hvor lang tid jeg må regne med)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke egentlig, men kan ikke se for meg noe annet enn at det er rimelig kaos med alle som skal på jobb rundt den tiden??

Skrevet

Det tenker jeg også, men jeg pleier ikke å kjøre der på den tiden, så jeg vet ikke. Hvis jeg er heldig roer det seg i 8-tiden når de fleste begynner på jobb, men så var det de med fleksitid da...

Skrevet

Det flyter jevnt - men jeg tror ikke jeg ville beregnet meg knapp tid. Nesten alle som skal dra seg på jobb på Kokstad/Sandsli har flexitid....

Skrevet

Takk for svar. La meg få din mening om avreisetidspunkt også.

For å være på Flesland i tide til 0830, ville jeg vanligvis ha kjørt 0800 for å ha tid til å parkere også. Når ville du ha reist hjemmefra i morgen - 0745 eller 0730?

Skrevet

Jeg vet at det er mange som jobber paa Sandsli som begynner paa jobb klokken 7 for aa faa mer flyt i trafikken.. Jeg er ikke helt sikker paa hvor mye trafikk det er paa den tiden, men ville reist selv i halv 8 kvart paa 8 tiden for aa vaere sikker. Jeg er en person som hater aa vaere sen da.. Vil heller vaere tidlig ute en komme for sent.. Men det kan jo liksom ta alt mellom 15 minutter til 40min saa det blir jo opptil deg naa du vil reise..

Skrevet

Spurte ei veninne som jobbar på Kokstad. Ho sa "Det er nok meget kaos dersom du skal til flesland til kl 8. Ville mist beregnet halvannen time" Men det er frå Sotra då. Trekk frå ein halvtime viss du kjører frå by'n. Mulig det har roa seg *litt* til 8.30, men ville ikkje tatt sjansen på det.

Skrevet

7:45 burde holde - men jeg tror kanskje jeg ville spandert noen minutter til, bare sånn i tilfellet! (en eller annen bulker bilen sin og laver kø...)

Skrevet

Fra Sotra står det i 7 steiner mellom rundkjøringen på Sandeid og til Søreide omtrent... Er ikke akkurat samme veistandarden som Fjøsanger, Hop, Lagunen og bortetter :-)

Skrevet

Det får jeg si - ikke verst å få slik personlig innsats og service, takk skal du ha :-D Hvis jeg trekker fra avstanden til Sotra havner vi på ca 45 minutters kjøring.

Skrevet

Går det an å kjøre den veien - er ikke Ytrebygdsveien stengt nå da? Jeg kjører uansett over Hop, så det spørsmålet var bare ren nysgjerrighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...