Gå til innhold

Hvor mye er mannen/samboeren deres ute etter jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på besøk hos kamerater, turer, osv. Har dere noen "regler" for hvor mye man skal være ute, sammen med barna, kvalitetstid sammen med deg osv?

Bare lurer, fordi jeg begynner å bli ganske lei en viss samboer her som så og si daglig er ute i 3-4 timer med bikkja på kvelden, og nesten må tvinges til å ta kveldstell og boklesing for barnet sitt først i allefall. Jeg pleier å si at om han MÅ ut, så gjør det iallefall etter at barnet har lagt seg, så det ikke går på bekostning av kvalitetstiden sammen. Men samtidig irriterer jeg meg grønn fordi det er jo tusen ting som bør gjøres hjemme, og vi to har jo også godt av tid sammen??

Hilsen frustrert :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri akseptert det.. :o

Min mann er ute nå og da, enten på trening, eller bare se en kamp med kamerater, og de er her noen ganger.. Skjer så ofte at han ikke savner venner, men så sjeldent at det ikke er noe problem. Og han tar alltid del i unge\hus stell på en eller annen måte først. (leksehjelp, støvsuging, rydde) Dette er noe han vil og.. Og som vi har kommet på sammen. Og det samme gjelder meg vis jeg skal noe.

Sett dere ned og snakk om dette sammen, si hvordan du vil ha det, og han vil ha. Finn kompromisser, ikke steng han inne, men heller ikke la han fly ute hele tiden. Går ikke det, ta igjen med samme mynt.. :P

Skrevet

Han er stort sett hjemme sammen med oss. Han trener 3 timer ute på søndag og jogger en kveld i uken etter at ungene er lagt. Ellers trener han de andre dagene her hjemme slik at han er sammen med oss.

Jeg er ikke ute noe enda, men vi har en liten baby i tilegg til en litt større og babyen trenger meg mye enda.

Veldig glad for at han liker å være sammen med meg:o) Nå sitter han rett foran meg med sin laptop og jeg sitter her med min.

Skrevet

Hadde en sånn sambo som jobbet fra 0700 til 2200. Bytta han ut............ Nå har jeg en som faktisk VIL tilbringe tid med oss og det elsker jeg !

Skrevet

Her er vi ca ute like mye, eller like lite, kan man vel si. Går litt i bølgedaler. Først ha han en del og så har jeg en del og så har ingen noe. Han er kanskje ute en gang i uka. på det meste.

Skrevet

Ingenting.. Vi reiser tilog fra jobb sammen, og etter jobb er vi hjemme sammen. Eller ute sammen.

Hender en gang iblant at han er sammen med gutta, men det er veldig sjelden, og ALLTID planlagt og lagt til en helgekveld..

Stort sett er vi sammen med andre par.

Vi har ikke barn, så at en som har det er ute med gutta hele tida, synes jeg er helt uakseptabelt.

Men jeg er nok bortskjemt.

Skrevet

Har vi fri er vi alle sammen ilag som en stor familie. Det er veldig sjelden jeg eller mannen min er ute uten at resten av familien er med, bortsett fra hvis det er til legen el,. Har du starten familie så synes jeg det er rart hvis en velger å ikke vœre sammen med dem.

Hvis han lar deg og barna vœre alene mye sammen så burde du gjøre som Andreapus foreslår: ta igjen med samme mynt, så ser vi hvor kjekt gubben synes det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...