Gå til innhold

SHAVING

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, jeg trenger noen gode råd.

Samboeren min bruker barberhøvel når hun barbere seg nedentil. Men det er jo ikke så enkelt og det blir likksom ikke helt bra. Og man får jo ikke blitt helt glattbarbert og lengre bakover gror jo det fortsatt, for der kommer man ikke til.

Har prøvd veet!! det svei visst som faen. Er det noe annet som kan brukes? vet at samboeren min ikke akkurat er up to date på dette spørsmålet. Så hver så snill og hjelp meg og henne. Mange damer er jo helt glatt barbert både foran og bak, uten at det er masse røde nupper og sårhet. Hvoran får de det til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar brasiliansk voks! Genialt :)

Skrevet

er ikke det skikkelig smertefullt og kanskje ikke noe for beskjedne jenter?

Gjørdu det ofte??

Skrevet

Shaving blir bra hvis man bruker nye blader, og skyller godt mellom hvert "tak"- Det er mulig å komme til overalt. Kan ikke du hjelpe henne, da? Bruk også en gele ment for barbering, og aloe vera eller noe til å roe ned huden etterpå.

Skrevet

fullt mulig å få til ved shaving :) jeg får det iallfall til både foran og bak selv! bare å være forsiktig og bruke masse barberskum!

Skrevet

Brasiliansk voksing, uten tvil!!! Det er så verdt smerten som forøvrig bare er første gangen så ikke la henne bli skremt av det. Lykke til!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...