Gå til innhold

suppediett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager gikk det før du begynte å merke det på klær/vekt? Er det mulig å bytte ut suppe med en lett middag hver dag? Om man feks spiser suppe 3 ganger om dagen og middag 1 gang? Eller kan man like så godt spise normalt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er den suppedietten jeg har hørt om så tror jeg det er viktig å følge den til pungt og prikke.....ei jeg kjenner raste ned raskt....så etter en uke bør du def merke det på klærne...og vekta ennå før....mener hun gikk ned 5 kg på et par uker....

kan du ikke legge ut kuren her, er nyskjerrig...

Skrevet

Hei.

Jeg og to til gikk på denne en uke. Det gikk greit, men ingen av oss klarte tanken på en smak til av suppa:-) fungerte men man må ha viljestyrke for å fortsette flere uker.Vi gikk ned 3-4 kilo hver. Noe var nok vann og vi gikk opp igejn ca 2 kilo. Synes det var en for tøff kur. Vi fulgte boka spis deg slank- mat som forbrenner fett. Spennende konsept. Les deg opp før du begynner:-) Lykke til.

Skrevet

Jeg gikk på en helt annen diett som fungerte sinnsykt bra, fikk masse energi og spiste meg skikkelig mett til hvert måltid i tillegg!!

Frokost: 1 frukt (helst pære), 1 stor skål havregryn med lettmelk (ingen sukker på toppen!!!!), så mye vann jeg orket og en kopp med grønn te.

Mellommåltid: ferske grønnsaker, gulrøtter, brokkolli, asparges.. alt du har lyst på. Bare fantsien som stopper hva du kan lage der. Bland gjerne med Alfa alfa spirer. kuttet ofte opp en avokado og blandet den med grapefrukt/appelsin.+ masse vann

Lunsj: Hjemmelaget suppe på grønnsaker/Salat med laks/kylling uten skinn (lagde pesto av pistasjenøtter+ dill+ hvitløk+ olje til fisken, og vanlig pesto til kyllingen). masse vann

Mellommåltid: RUGKnekkebrød med salat, tomater og hakket basilikum+ pepper (MINST MULIG SALT!!!)

Middag: Fet fisk!! Laks/ørret/makrell 5 dager i uka servert med rå grønnsaker/ dampede grønnsaker+ litt smeltet smør/lettrømme masse vann

Kvelds: Yoghurt naturell/ cottage cheese med div nøtter og bær. + en stor kopp grønn te

Kombinerte dette med lett trening (svette 15 min i strekk) som danse i stua, gjøre husarbeid kjappest mulig, løpe opp og ned trappene hjemme, noen ganger litt sit ups, en spasertur i høyeste tempo i skogen. Men husket alltid å drikke masse vann og spiste en pære rett etter "treningen" 15 min hver dag var alt som skulle til for meg.

Etter 1 uke på dietten, hadde jeg ikke lyst på snop eller chips eller brus lenger. Huden ble plettfri og jeg følte meg mett til enhver tid. Måtte bare huske å spise nok.

Syns de suppe diettene og karbodiettene og milkshakediettene er vanskelig å følge!!

Jeg fikk et mye bedre forhold til kroppen min på denne dietten. Huden ble merkbart bedre etter veldig kort tid. Men viktig å spise mye fisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...