ane29 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 sukk imorra er det 9 dager over tiden. har bare på følsen av at den dagen kommer til å komme og gå og at ikke det har skjedd noen verdens ting.... fustrasjon er bare forbokstaven på hva jeg føler akuratt nå... andre som har det sånn... mitt høyeste ønske er å føde... kan det ikke bare skje skal jeg være taknemlig resten av livet...
*tornerose* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Forstår deg så ALT for godt, gikk 8 dager over tiden sist svangerskap og holdt på å tørne.... Det verste var faktisk alle telefonene, meldingene og dumme spørsmålene om en kjenner noe osv.... jeg ble så sint, hehe.... Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til med fødsel, uansett så er du mamma iløpet av svært kort tid :-) :-) :-) åhhhhhh så jeg misunner det akkurat nå (ikke overtiden da vel å merke) :-) MEN tenk, du skal bli mamma i løpet av noen dager :-)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 jeg hadde termin 23 august og venter og venter....kjenner etter alle tegn på fødsel.men nei..ingenting...var på overtidskontroll idag,ingen åpning.... tror aldri det blir min tur,jeg....og ALLE maser..
to guttegull Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Hei ane29! Jeg er her ennå jeg også! Blir ikke no på meg i dag heller!! Nå var jeg sikker på at du ble satt i gang i dag! Var du ikke til vurdering? Jeg ringte føden i dag jeg, og fikk time til igangsetting tirsdag i neste uke.. Tror jammen jeg skremte lillemann i magen litt, for nå er jeg temmelig sikker på at jeg er i gang! Ikke helt regelmessig, og langt fra veeldig vondt men ting skjer! Jeg sender over litt fødestøv til deg også, nå må vi bli ferdig med dette her begge to!! ..og alle andre som er på overtid!
Shining Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde termin 21. august. Og ifølge legen min, så er det absolutt ingen tegn til at denne babyen har tenkt seg ut med det første. Jeg skal på kontroll på St. Olavs i morgen (eller i dag bli det vel, det er jo midt på natta nå...søvn er en saga blott) og håper på igangsetting i løpet av helgen. Har full forståelse for din frustrasjon. Det er en prøvelse å gå sånn og vente. Spesielt når det ikke kommer noen som helst slags tegn på at noe er på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå