EnUndreneMor Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 bare lyst å høre hva dere damer gjør mot det:D
tante grusom master of law Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 kondisjonstrening. Det er fett du skal bli kvitt, da er det det eneste som nytter. Eventuelt styrketrening ved siden av for å øke muskelmassen.
Store My Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Amputasjon? Sorry, jeg klarte ikke å holde meg jeg heller :-D
Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 bodypump og høypuls:-) strammer bra! eller joggetur i skog og mark
2 barns-mor :-) Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 gå på fjellet.. det hjelper på rumpe lår og legger
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Spis mindre Tren mer Spis mindre og tren mer Tren så hardt du kan så lenge du kan. Da forbrenner du mest kalorier, og kalorier er fett.
Mille** Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Fettsuging er vel kanskje et litt mer humant alternativ til kremering, ihverfall hvis man ikke er dau enda. ;o)
Serial mom Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Du kan ikke punktforbrenne,så enten må du slutte å spise helt(a'la konsentrasjonsleir.dietten),eller så må du godta at kroppen din krymper seg på de stedene den sjøl bestemmer. Siden vi er jenter,har vi ekstra fettlagre på de områdene du nevner,derfor vil det alltid ta lengre tid før man har fått av det ekstra fettet e. Om du trener styrke vil du få litt mer sprett i muskulaturen,og derav vil du se strammere/mer "fit" ut på de stedene:-) Jo mer muskler,jo mer fett forbrenner kroppen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå