Gå til innhold

osteopat eller kiropraktor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei veldig urolig tulle på 10 uker. skriker mye og gulper veldig mye. i kveld når jeg hadde ammet hun kommet det opp så mye melk at hun nesten ikke fikk puste. hun skrek og gulpet i over en time før hun sovnet helt utslitt. har nå tenkt å prøve osteopat eller kiropraktor. noen som har erfaring? hva burde jeg velge. tenkte på osteopat sidne jeg ikke vet hva det er-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde osteopat, han tok litt på han under nakken, that`s it. jeg hadde nok prøvd kiropraktor. jeg dro til ostepat fordi jeg gutt ungen hadde store mage smerter, det jeg kom ut med var: han har litt vondt i skulderen. hehe

Skrevet

dytter

Skrevet

ingen som har erfaringer...

Skrevet

Tror begge deler funker. Har kun osteopat-erfaring.

 

Søstera mi hadde en baby som var veldig urolig, spiste ofte, sov veldig korte perioder, og var "skeiv i hodet".To behandlinger, så var han bedre.

 

Ostopater mener at hvis man har vondt et sted, så kan det være fordi man har en skade et annet sted (eks vondt i hofta fordi man har vondt i foten og "går feil")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...