jada sånn går nu dagan Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 har ei veldig urolig tulle på 10 uker. skriker mye og gulper veldig mye. i kveld når jeg hadde ammet hun kommet det opp så mye melk at hun nesten ikke fikk puste. hun skrek og gulpet i over en time før hun sovnet helt utslitt. har nå tenkt å prøve osteopat eller kiropraktor. noen som har erfaring? hva burde jeg velge. tenkte på osteopat sidne jeg ikke vet hva det er-
Barn i huset <3 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg prøvde osteopat, han tok litt på han under nakken, that`s it. jeg hadde nok prøvd kiropraktor. jeg dro til ostepat fordi jeg gutt ungen hadde store mage smerter, det jeg kom ut med var: han har litt vondt i skulderen. hehe
jada sånn går nu dagan Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 ingen som har erfaringer...
Odine! Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Tror begge deler funker. Har kun osteopat-erfaring. Søstera mi hadde en baby som var veldig urolig, spiste ofte, sov veldig korte perioder, og var "skeiv i hodet".To behandlinger, så var han bedre. Ostopater mener at hvis man har vondt et sted, så kan det være fordi man har en skade et annet sted (eks vondt i hofta fordi man har vondt i foten og "går feil")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå