skorpionfruen Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Ser flere av dere synes det er kos å sove sammen med deres små. Jeg greier det ikke. Hun snakker i søvne, sparker av seg teppet og smatter. Smatter hele tiden og jeg får ikke sove. Det blir våkennatt om jeg skal ha henne i senga sammen med meg. Vi koser på morgenen, men er det natt legger jeg henne alltid tilbake i senga si, koser litt og legger meg i mi seng.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Enig så enig! Junior har sovet hos oss noen netter når han har vært syk, og jeg sover alldeles ikke noe godt! Skjønner ikke at folk klarer det dag ut og dag inn.. Men veldig kos på morran når vi ligger og koser oss! Men ikke en hel natt nei!
Holly❄️ Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 hehe, klarte ikke og sove med ungene mine jeg heller, men etter at det ble ca 1 år, sov de roligere, og da gikk det an.Før det fikk jeg noja, klarte ikke og slappe av i det hele tatt. Og så våknet de bare jeg beveget meg en cm.. de har alltid vært sånn at de skal ligge helt inntil mamman sin, så det har ikke vært like kos hver gang nei:P Nå "må" jeg visst sove med dem flere ganger i uken, siden det alltid er en vond drøm eller et eller annet.. (de er fæle på og komme krypende opp i midten altså.. vår feil )
cherry coke Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Mange som har det sånn og det er jo viktig at du får sove også!=) Jeg sover bedre med jenta mi opp i senga sammen med meg, jeg.=)
fox`y Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Du er ikke alene dær. Jeg klarer heller ikke sove med gutta. er redd de skal falle ut av sengen, åsså er de jo så urolig.lager masse lyder osv. koser før de legger seg og når de står opp om morgenen:) koser oxo vist de våkner om natta,men de må altid legge seg i sin seng. De er 3 år og 1 år:)
IgglePiggle Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg greier heller ikke sove med gutten min av samme grunner som dere. Pluss at han skal ligge KLISTRET oppi meg hele natten. Flytter jeg meg saa kommer han etter.. Det er jo koselig da men jeg faar bare ikke sove naar han ligger saa tett og jeg ikke kan bevege meg noe saerlig..
susemor-3 små Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Jeg sover også forferdelig dårlig hvis jeg skal sove i samme seng som en av ungene. De er nå 2 og 4 år. Da må i så fall det være dobbeltseng, og barnet ligge i midten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå