melkekua™ Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hadde blomkål- og brokkolisuppe til middag idag basert på soyamelk...og den suppa var knallgod )
melkekua™ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 Så streng du er ;o) hehe....men det er mange som tror at det bare er å starte på kuren uten å sette seg inn i det. Som du ser over så har jeg prøvd ut suppa ) veldig gooood!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 og DU skjønte ikke at "kua mi, jeg takker deg" inlegget var til deg! Haha Ja, så du hadde prøvd den! Ja, veldig god ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå