roxanne Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Fikk en mail som jeg holdt på å slette fordi den kom fra et ukjent navn. Men det var bare en som skulle si at jeg hadde vunnet gavekort fra en undersøkelse som jeg deltok på. Jeg har vært heldig tidligere denne uken. Totalt har jeg fått/ vunnet gavekort på 1100,- på en uke. Så det må jeg si at har vært en heldig uke :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Heldige du da... Jeg vil også vinne!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer. Allitd hyggelig med slike overaskelser:) Hvor har du vunnet dem hen?
roxanne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Universal gavekort som jeg kan bruke på fleste kleskjeder.
roxanne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 Det er sånne undersøkelser som jeg får tilsendt fra MMI. Sant at jeg er med i et "postpanel" der jeg svarer på om jeg har fått den og den type reklame i posten. Samt at jeg svarer på noen spørreskjemaer på "panel.no" da får en 10-15 kr pr undersøkelse. Man kan bestille gavekort når saldoen er over 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå