hEiSvEiS Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 .. hva anbefaler dere? Jeg har kun erfaring med babybjørn, men syntes denne er tung og vond for ryggen. Ikke føler jeg barnet sitter godt heller. Har sett på tettinntil.no, men jeg syntes det er vanskelig å finne en som passer meg og barnet mitt (fra nyfødt av...) uten å ha testet det. Hva har dere, og hva anbefaler dere, og hvorfor ;-) Takk for svar!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Mei Tai. Fordi det er enkelt, raskt, ikke for varmt og behagelig å ha på seg. Har prøvd elastisk sjal også, men det ble kokvarmt, måtte knytes på nytt med gjevne mellomrom selv om jeg knøt det riktig (det løsnet liksom litt)og alt gled ut av posisjon om jeg satte meg ned litt.
hEiSvEiS Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Mei Tai, er det mer som ett tøystykke med påsydde hemper (om du forstår??) Jeg skal google den for å se.. ps. fine duppedingser bak på nicket ditt ;-)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 MeiTai er helt klart favoritten her også, jeg har vel 10 stykker:p Det er greit til både minsta på 3 mnd og storesøster på 2 år, den er enkel i bruk, lett å ta med osv.
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Mei tai er superbra! BB er ikke bra for barnets bekken, blir for mye belastning. Mei tai passer til de fleste aldre, og er lett å knytte på. www.meitaibaby.com www.babyhawk.com ...er noen nettadresser. Finnes mange ulike typer mei tai.
hEiSvEiS Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 Tusen takk for innspill :-) og nettadresser Blir nok en meitai på oss da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå