La Perla Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Helst norske. Bakte den toro.kakeni går, den ble flat, og dessuten brakk den da jeg skulle ta den ut av formen. Trengte nemlig formen til kake nr. 2, som skulle lages etter Mom2Two sin oppskrift - det viste seg at jeg ikke hadde noenannen langpanne som var dyp nok. Så nå har jeg (hvis Mom2Two-kaken blir vellykket...krysser fingrene, den e ri ovenen nå) én kake ogh trenger en til. Den kan godt være en sånn til rund kakeform, for den skal brukes til barnebesøket og der blir det ikke så mange barn...
*Udon'tKnowMe* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 www.kakeprat.no vet ikke hvor god den er, bare kom over den engang =)
iznogood Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 vet ikke om de er så gode, men; http://www.kakemonsen.no/
La Perla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Takk for tipsene, men den ene var nede for øyeblikket, og på den andre fant jeg ingen som passet (kan bare være 2 egg i oppskriften, for jeg har ikke flere).
La Perla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Nei, har bestemt meg - lager en ny kake i morgen når denne er spist og formen er ledig igjen. Den ble helt perfekt, så da er det ganske safe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå