Gå til innhold

Har du greie på pilates??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynnt å trene pilates hjemme. Begynner å få det til, men syntes prgrammet er litt kjedelig. Har flere forkjellige DVDr. Noen som vet om effekten blir dårligere om man veksler på programmer, eller lønner det seg å trene det samme hver gang for max effekt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veksler du programmer vil du mest sannsynlig trene enda fler muskelgrupper og få enda bedre utnyttelse.

Skrevet

Fint, da kan jeg gjøre det med god samvittighet :-)

Skrevet

Er Pilates effektivt? Lurer på om jeg må få meg en dvd jeg også å prøve det ut.

Skrevet

Hei

Jeg har bare trent det i 3 uker, men syntes allerede at jeg merker forskjell. Fikk anbefalt det av en her inne

Skrevet

Egentlig vil jeg anbefale dere å starte med Pilates hos en instruktør, dvs ikke bruke bare DVD. Grunnen til dette er at det er ganske lett å gjøre øvelsene feil, i og med at du ikke har noen som kan korrigere deg. Etter en tid, er det helt sikkert greit å bruke DVD. Jeg har trent hos instruktør, og hun var kjempeflink. Holdt på et år, og ble veldig godt trent i alle fall...

Skrevet

Hvor snart etter fødsel kan man starte?

-I forhold til det yvve73 sier om å starte med instruktør, vil jeg nok i såfall satset på et sted som kun driver med pilates. Treningssenteret mitt tilbyr det, og har aldri sett de "rette på" elever i særlig grad. På video'ne blir det iallefall sagt til de kjedsommelige hva du skal passe på. -Jeg trives best med pilates hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...