Morida70 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Har begynnt å trene pilates hjemme. Begynner å få det til, men syntes prgrammet er litt kjedelig. Har flere forkjellige DVDr. Noen som vet om effekten blir dårligere om man veksler på programmer, eller lønner det seg å trene det samme hver gang for max effekt??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Veksler du programmer vil du mest sannsynlig trene enda fler muskelgrupper og få enda bedre utnyttelse.
Morida70 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Fint, da kan jeg gjøre det med god samvittighet :-)
cherry coke Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Er Pilates effektivt? Lurer på om jeg må få meg en dvd jeg også å prøve det ut.
Morida70 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Hei Jeg har bare trent det i 3 uker, men syntes allerede at jeg merker forskjell. Fikk anbefalt det av en her inne
yvve73 Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Egentlig vil jeg anbefale dere å starte med Pilates hos en instruktør, dvs ikke bruke bare DVD. Grunnen til dette er at det er ganske lett å gjøre øvelsene feil, i og med at du ikke har noen som kan korrigere deg. Etter en tid, er det helt sikkert greit å bruke DVD. Jeg har trent hos instruktør, og hun var kjempeflink. Holdt på et år, og ble veldig godt trent i alle fall...
Makko med to små gutter Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Hvor snart etter fødsel kan man starte? -I forhold til det yvve73 sier om å starte med instruktør, vil jeg nok i såfall satset på et sted som kun driver med pilates. Treningssenteret mitt tilbyr det, og har aldri sett de "rette på" elever i særlig grad. På video'ne blir det iallefall sagt til de kjedsommelige hva du skal passe på. -Jeg trives best med pilates hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå