Gå til innhold

Til alle dere som blir redde for MA/SA ved bortfall av symptomer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vil bare dele en hyggelig historie med dere. Jeg har vært livredd etter at symtomene forsvant på tirsdag. Plutselig var jeg ikke kvalm og ikke trøtt. puppene var ikke hovne lenger og jeg følte meg rett og slett ikke gravid. Ringte jordmor fra min første fødsel og ba om råd. Hun var ikke sen med å kontakte en annen jordmor som håndterer ultralyd ved en privat klinikk. Fikk komme inn sent på ettermiddagen idag. OG DER var det fullt av liv. En bitteliten knøtt med masse hjerteaktivitet. Er 7+3 så det er jo foreløpig et embryo, men gud så deilig følelse det var.

Ville bare sende en trøst til alle dere andre som også bekymrer dere når symptomene forsvinner. I følge hun som kontrollerte meg idag sa at det er svært vanlig at gravide føler seg ulik i form og symptomer fra den ene dagen til den andre.

Er bare glad ikveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å høre. Jeg har og veldig lite symptomer og tenker jo litt på "tenk om jeg ikke er gravid lenger" men hadde lite symptomer sist og da så satser jo på at det går bra.

Skrevet

Å så bra! Blir så lettet når jeg leser slike ting.

Våknet i dag morges og var ikke kvalm i det hele tatt og brystvortene var ikke ømme lenger.. Og det første jeg tenker er selvfølgelig at nå har det gått gale. Da hjelper det veldig å lese innlegg som dette.

Og når nå kvalmen er tilbake og brystene ømme igjen har jeg igjen troen på at dette skal gå bra! :)

Gleder meg sånn til å være ferdig med 1. trimester så jeg kan begynne å slappe litt mere av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...