Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 jeg og barnefar blir sammen igjen, men bor på hver vår kant i landet?? Dette er ikke tilfelle nå, mest sannsynlig gjør det ikke det heller, men han vil veldig gjerne ha meg tilbake... Jeg hører delte meninger om dette, men finnes det noe fasitsvar? Selv mener jeg at så lenge man bor fra hverandre og står for det økonomiske hver for seg, så burde man få utbetalt OS.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Så lenge dere ikke bor sammen fyller du villkår for OS... Hadde OS selv, mens barnefaren bodde hos oss en del pga jeg var veldig deprimert. Noen meldte fra til NAV. Men jeg forklarte situasjonen og det var ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Bare så deg er sagt så snylter du ikke på nav, men på NORSKE SKATTEBETALERE!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Stakkars. Du må ha det vondt som ikke betaler din skatt med glede. Må være vaktbikkje over pengene dine... tragisk. Jeg betaler skatt med glede og overlater resten til staten.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Ja, beklager da. Dere skattebetalere!!! Hva vet du egentlig om meg anonym 21:09? Fy faen for en kommentar!! Til din informasjon skulle jeg gjerne vært ute i jobb jeg, og forhåpentligvis blir det ikke så altfor lenge til. Har du vært alene selv?? Det er ikke bare bare å få hjulene til å gå rundt!! Møkkakjerring!! (Har ikke for vane å slenge ut av meg slike ukvemsord, men synes det er fortjent her)!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 anonym 21:16 er HI om noen skulle lure!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Som om jeg skulle sagt det selv anonym 21:16. Nå er jeg godt gift og har jobb. Men jeg skammer meg over mine "medsøstre" som skal hakke i vei og drite i hvordan andre faktisk har det. Som om den OS er mye å leve av! Har ei venninne som får det og hun får ca. 10 000 brutto mnd. Så det er FETT folkens!! Stakkars de som er alene sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 10000 + barnetrygd + kontantstøtte er mer enn jeg har utbetalt i måneden fra arbeidsgiver, så hadde jeg hatt samvittighet, kunne jeg kanskje latt være å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Hva har egentlig dette med samvittighet å gjøre? Så når jeg ble alene, flyttet til en annen kant av landet, minsten var da under et år, så skulle jeg latt være og gått til NAV for støtte som jeg har KRAV på pga dårlig samvittighet ovenfor de som betaler skatt?? Give me a break!!! Jeg har da betalt skatt i store deler av mitt liv, og jeg kommer til å betale mye mer når jeg kommer meg ut i arbeid igjen. Så hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet? Kan du forklare meg det?? Jeg hadde hatt mye dårligere samvittighet hvis jeg ikke kunne gitt barna mine hjem, mat, klær osv.. HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Hvardan skal dere kunne være sammen om dere bor på ver deres kant av landet?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Hvis det hadde blitt prat om at vi skulle bli sammen igjen hadde vel han kommet hit etterhvert.. Men det hadde ikke skjedd på null komma niks. Så da hadde det blitt avstandsforhold en stund dA Men dette spm var vel egentlig ganske lite reellt, for hvis vi skulle blitt sammen igjen er det vel ganske sikkert at jeg er ute i jobb igjen innen den tid. Det er egentlig helt utrolig hvordan folk skal henge seg opp i alt mulig når man stiller et enkelt spm!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå